این 3 جوان تهرانی همزمان به قتل رسیدند / جزییات اعتراف  + عکس مقتولان و قاتل

مرد جوان که در صحنه قتل 3 پسر جوان در منطقه نظام آباد دستگیر شده است می گوید من بیگناهم.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 10:30 شامگاه یکشنبه 29 فروردین امسال را نشان می داد که درگیری چند جوان در محله نظام آباد، بالاتر از چهارراه سبلان خیابان گل سرخ به ماموران کلانتری 106 نامجو مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

قتل تبر نظام آباد

3 پسر جوان غرق خون روی زمین

ماموران وقتی پای در صحنه درگیری گذاشتند با 3 جوان که غرق خون روی زمین افتاده بودند روبرو شدند و در ادامه تیم های امدادی در محل حاضر شدند و 3 پسر جوان را به بیمارستان منتقل کردند.

ماموران در همان صحنه درگیری پی بردند که 3 پسر جوان با 2 جوان دیگر که با خودروی نیسان آبی در کنار خیابان در حال گل فروشی بودند که بین آنها درگیری خونینی رقم خورده است.

تیم پلیسی در همان صحنه پی بردند که 2 پسر جوان با خودروی نیسان آبی در حال فرار در یکی از خیابان های نزدیک محل درگیری مشاهده شدند که طرح مهار در منطقه به اجرا در آمد و یکی از تیم های گشتی موفق به شناسایی خودروی 2 پسر جوان می شود که دستور ایست برای آنها صادر می شود.

راننده نیسان آبی با مشاهده خودروی ماموران در کنار خیابان توقف می کند و از خودرو پیاده می شود و ماموران به سرعت وارد عمل شده و راننده نیسان آبی رنگ را دستگیر می کنند اما جوان دیگر به سرعت از خودرو پیاده شده و در چشم بهم زدنی پا به فرار گذاشت.

مرگ 3 جوان در بیمارستان

تحقیقات پلیسی ادامه داشت و 3 پسر جوان که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بودند به خاطر شدت خونریزی و ضربات زیاد چاقو روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفتند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس ساسان غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که 3 پسر جوان سوار بر خودروی پژو به سراغ 2 جوان رفته که پس از یک گفتگوی کوتاه بین آنها درگیری خونینی رقم می خورد.

سفر دردسر ساز با نیسان آبی به تهران

پویا 29 ساله مرد جوانی است که برای اولین بار به تهران سفر کرده و در همین سفر ابتدایی به جرم مشارکت در قتل بازداشت شده است اما او ادعا می کند که بیگناه است و نمی دانم در آن صحنه احمد چطور 3 پسر جوان را به قتل رسانده است.

پویا صبح امروز پیش روی بازپرس ویژه قتل نشست و در حالیکه دستبند به دست داشت گفت: من مکانیک بودم و مدتی بود که یک نیسان آبی خریده بودم و با آن کار می کردم تا اینکه چندی قبل احمد که بچه محل و از دوستان قدیمی هستیم در واتس اپ به من پیام داد و در مورد کار و زندگی با هم صحبت کردیم که به من پیشنهاد داد تا برای کار به تهران بیایم.

وی افزود: احمد پیشنهاد داد تا با خودروی نیسان آبی به تهران بیایم و به جای اینکه بار جابجا کنم همراه او در کار گل فروشی مشارکت و روزانه 500 هزار تومان و اگر فروش بیشتری داشته باشد تا مبلغ یک میلیون تومان به من پول می دهد. من هم این پیشنهاد را پذیرفتم و روز حادثه با بار کود طبیعی از یکی از شهرهای مازندران به تهران آمدم و به بازار گل رفتم و بعد از آن به احمد زنگ زدم و به او اطلاع دادم که به تهران آمد که از من خواست تا به تهرانپارس بروم که با برنامه اینترنتی ویز به تهرانپارس رفتم.

مرد جوان ادامه داد: با احمد به بازار گل منطقه شهید محلاتی رفتیم و احمد که در زمینه گل ها اطلاعات زیادی داشت تعداد گل و گلدان خرید و بار نیسان زدیم و با هم به محل درگیری رفتیم.

باجگیری 3 جوان از گل فروشان خیابانی

پویا در ادامه ادعا کرد که با احمد در حال فروش گل بودیم و مشتریان زیادی داشتیم که بیشتر مشتریان نیز زنان بودند که در همین حین من که اطلاعاتی در مورد قیمت و اسم گل ها نداشتم روی جدول نشسته بودم که ناگهان یک خودروی پژو با 3 سرنشین جوان در نزدیکی بساط ما توقف کردند و یکی از آنها که درکنار راننده نشسته بود از خودرو پیاده شده و بدون اینکه حرفی بزند 2 گلدان بزرگ را برداشت و در صندوق عقب خودرویشان گذاشت و وقتی دوباره به سمت احمد رفت و یک گلدان دیگر برداشت و داخل خودرویشان گذاشت احمد در خصوص اینکه قیمت گلدان ها را نپرسیدید و پول آنها را پرداخت نکردی با پسر جوان و قوی هیکل حرف زد که در همین لحظه راننده از خودرو پیاده شد و از پشت گردن احمد را گرفت و به سمت من آمدند.

وی افزود: دوستش مشروبات الکلی خورده و در حالت عادی نیست و پیشنهاد داد که گلدان ها را با خودشان می برند و پس ازپیاده کردن دوستانش از خودرو گلدان ها را پس می آورد که احمد نیز به او پیشنهاد داد پول گلدان ها را پرداخت کنند و هر وقت برگشت پول آنها را پس می دهد که مرد قوی هیکل و دوستش با فحاشی و ناسزاگویی احمد را کتک می زدند.

پویا گفت: ترسیده بودم، هیچ کسی جلو نمی آمد از ما دفاع کند و 2 پسر جوان ادعا می کردند که اینجا محله ما است و کسی نمی تواند بدون اجازه ما در این محل کاسبی کند که من تصمیم گرفتم به پلیس زنگ بزنم که یکی از آنها به سراغ من آمد.

این جوان ادعا کرد: یکی از آنها سعی داشت گوشی موبایلم را از دستم بگیرد اما من چون فیلم عروسی ام در گوشی موبایلم بود نمی خواستم تلفنم به دست آنها بیفتد که ناگهان یکی از آنها موهایم را گرفت و وقتی به خودم آمدم دیدم مرا به کرکره های مغازه ای چسباندن و چند ضربه به سرم زدند.

متهم ادامه داد: همه 3 پسر جوان را می شناختند و جرات نمی کردند به کمک ما بیایند که من روی زمین افتادم و فقط پاهای آدم ها را می دیدم از بالای سرم عبور می کردند و بخاطر ضرباتی که به سرم زده بودند آنقدر گیج بودم که نمی دانستم چه بلایی سر احمد آمده که در این لحظه شنیدم احمد مرا صدا می زد که پاشو فرار کنیم که جانم در خطر است.

وی افزود: شوکه شده بودم و در همان حالت خودم را پشت فرمان نیسان آبی رساندم و احمد نیز سوار شد و به سرعت از محل دور شدیم و این در حالی بود که چند موتور در تعقیب ما بودند که ناگهان من خودروی پلیس را دیدم که سرعت ماشین را کم کردم و تصمیم داشتم به سمت آنها بروم و از حمله 3 جوان خبر دهم و گوشی ام را که در دست آنها بود پس بگیرم که احمد با عصبانیت گفت به مسیرت ادامه بده و حرکت کن وگرنه زندگی خودت و خانواده ات را خراب می کنم.

من قاتل نیستم

پویا گفت: در آینه خودرو دیدم که پلیس اشاره می کند که توقف کنم که در یک لحظه سرعت ماشین را کم کردم و در حالی که خودرو در حالت دنده 2 بود سوئیچ را برداشته و از خودرو پیاده شدم و به سمت پلیس رفتم که در این لحظه سرباز پلیس با فریادهای ایست ایست از فرار احمد خبر داد.

مرد جوان ا دامه داد: من از چاقو و قتل خبری نداشتم و پس از اینکه خودرویم را پلیس بازرسی کرد چاقوی خونین پیدا شد که فکر کنم احمد آن را داخل خودرویم گذاشته و فرار کرده است اما مواد مخدر حشیش که داخل خودرو است برای مصرف خودم است.

وی افزود: احمد تصمیم داشت یک خانه اجاره کند و خودش در آنجا گلخانه بزند تا در کارمان سود بیشتری کنیم و 2 میلیون تومان کم داشت و چاقو نیز برای من نبوده و نمی دانم چه اتفاقی افتاده که او دست به چاقو شده و آنها را به قتل رسانده است.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به اتهامات شرکت در نزاع دسته جمعی مرگبار، حمل و نگهداری سلاح سرد، حمل مواد مخدر و مصرف مواد مخدر بازداشت و تجسس ها برای دستگیری احمد و افشای راز این درگیری مرگبار در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 679320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟