رفیق کشی وسط خیابان های گلستان / سرنوشت قاتل اعدامی

 5 سال پیش در خیابان های گلستان مردم شاهد دعوای خونین 2 رفیق بودند که قتل یکی از آنها را رقم زد.

 رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: سال گذشته هم با گذشت اولیای دم و پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و ریش سفیدان ۲۶ محکوم به قصاص در گلستان، فرصت جبران مافات و زندگی دوباره یافتند.

به گزارش رکنا، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازگشت یک محکوم به قصاص به زندگی با گذشت اولیای دم خبر داد و بیان کرد: خانواده مقتول در یکی از روستا‌های داشلی برون گنبد کاووس، صبح امروز با حضور در دفتر رئیس دادگاه بخش داشلی برون بزرگوارانه از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و بدون هیچ چشمداشتی قاتل فرزندشان را بخشیدند.

به گزارش رکنا، رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: حکم قصاص این جوان در مرحله اجرا بود و با وجود بار‌ها حضور بزرگان و اعضای شورای حل اختلاف منطقه، خانواده داغدار حاضر به گذشت نبود؛ اما بالاخره امروز پیگیری‌ها نتیجه داد و پدر و مادر مقتول به حرمت ماه مبارک رمضان و برای رضای خدا، از حقی که شرع و قانون به آنان داده بود، گذشتند و بخشش را به اجرای حکم ترجیح دادند.

رفیق کشی در گلستان / قاتل بخشیده شد

وی افزود: محکوم به قصاص سال ۹۵ هنگام دعوا، مرگ دوستش را هنگام دعوا رقم زد و هم خودش را گرفتار کرد و هم یک خانواده را داغدار.

هاشمیان با بیان این که این دومین بخشش در سال جدید است، گفت: سال گذشته هم با گذشت اولیای دم و پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و ریش سفیدان ۲۶ محکوم به قصاص در گلستان، فرصت جبران مافات و زندگی دوباره یافتند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟