فیلم حمله سارقان مسلح به پمپ بنزین / کتک کاری شدید کارگر پمپ بنزین / انگلیس
حجم ویدیو: 3.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

حمله سارق مسلح به سلاح سرد به صندوق دار پمپ بنزین صحنه ای وحشتناک را در یکی از پمپ بنزین های آمریکا رقم زد.

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله سارق مسلح به صندوقدار یک پمپ بنزین در بیرمینگهام انگلیس را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در ساعت ۷.۱۵ عصر تاریخ ۱۴ مارس و در پمپ بنزینی در منطقه «سِلی پارک» رخ داد متصدی پمپ بنزین به شدت دچار جراحت شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی انگلیس در این حادثه متصدی پمپ بنزین از ناحیه سر دچار دو جراحت شدید شد که با انجام ۱۴ بخیه تحت درمان قرار گرفت.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود سارق مسلح به سلاح سرد در حالی که با چاقو متصدی پمپ بنزین را مورد تهدید قرار می‌دهد چند بار با مشت و همچنین یک بطری شیشه‌ای بر سر او می‌کوبد. در این ویدئو متصدی پمپ بنزین در حالی که دستانش را روی سر خود قرار داده تلاش می‌کند تا از خود محافظت نماید.

حمله با چاقو به کارگری در پمپ بنزین

بنا به اعلام پلیس وست میدلندز قبرانی در این حادثه از ناحیه سر و دست دچار جراحت شدید شد. سخنگوی پلیس وست میدلندز با اعلام خبر انتشار این ویدئو گفت که ماموران پلیس تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیر سارق را آغاز کرده‌اند. بنا به اعلام پلیس، سارق یک مرد رنگین پوست و حدودا ۲۵ ساله بوده است.

پلیس از شهروندان محلی خواسته تا در شناسایی سارق به آن‌ها کمک کنند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟