2 موبایل قاپ تهرانی روانه زندان شدند

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 موبایل قاپ با 40 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "محمد جلینی"  گفت: مرد جوانی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی110 از به سرقت رفتن گوشی همراهش توسط دو موتور سوار اعلام کرد.

به گزارش رکنا، وی بیان داشت: با دریافت شکایت، تیمی از ماموران کلانتری 157 مسعودیه برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و شاکی اظهار داشت: در خیابان در حالی که گوشی همراهم بود در حال قدم زدن بودم که از پشت سرم، فردی گوشی ام را قاپید و زمانی که برگشتم مشاهده کردم سوار بر موتورسیکلتی که راکب آن منتظر وی بود، شده و هر دو از محل گریختند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی مشخص شد که سارقان با موتورسیکلتی که پلاک آن مخدوش بود، مرتکب سرقت شده اند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری موفق شدند با در اختیار داشتن تعدادی از ارقام پلاک انتظامی موتورسیکلت، مالک آن را شناسایی و با دستور قضائی وی را در محل سکونتش دستگیر کنند.

وی بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری اظهار داشت، با همکاری دوستم که ترک نشین موتورسیکلت بود با پرسه زنی در داخل پارک ها و بوستان های غرب پایتخت، موبایل قاپی می کردیم.

سرکلانتر ششم گفت: با شناسایی هویت و مخفیگاه ترک نشین موتورسیکلت، وی با دستور قضائی دستگیر و به 40 فقره گوشی قاپی اعتراف کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟