ساشا سبحانی دستگیر شد / بازی جدید برای گرفتن فالوور اینستاگرام + عکس

ساشا سبحانی در اسپانیا به دام قانون گرفتار شد.روزنامه «ال موندو» چاپ اسپانیا از دستگیری «ساشا سبحانی» از چهره‌های فعال در اینستاگرام به جرم قاچاق انسان و پولشویی توسط اینترپل خبر داد.
به گفته این روزنامه، احتمال استرداد ساشا سبحانی به ایران وجود دارد.رکنا محتوای این خبر را تایید یا تکذیب نمی کند.

به گزارش رکنا، ساشا سبحانی به خاطر گرفتن فالوور و اینکه دوباره در اینستاگرام معروف شود دست به این بازی جدید زد ابتدا خبر دستگیری اش عنوان شد اما اکنون در پیج اینستاگرام وی در استوری هایش لایو (پخش زنده) از خود گذاشته است.

 ساشا سبحانی کیست؟

ساشا سبحانی متولد 1367 در تهران از آقازاده های ایرانی است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه UCAB در ونزوئلا می باشد که حالا از طریق سایت های شرط بندی و زندگی لاکچری ای معروف است.
او معتقد است اگر نمی توانید پول در بیاورد و نمی توانید زندگی کنید برید بمیرید !
محمدرضا سبحانی معروف به ساشا فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا در دوران ریاست جمهوی احمدی نژاد می باشد و یک خواهر بنام فائزه دارد.

شهرت ساشا سبحانی با قتل در پارتی

نام ساشا سبحانی اولین با در سال 91 با خبری بعنوان قتل سر زبان ها افتاد که ماجرا درگیری دو نفر در پارتی شبانه این آقازاده بود.در نهایت با فوت یکی از طرفین دعوا ، ساشا مدتی دستگیر و روانه بازداشت شد اما بخاطر عدم نقش وی در قتل پس از مدتی آزاد شد.

ماجرای زندگی لاکچری ساشا سبحانی

انتشار عکس های لاکچری از پسر یک سفیر آن هم با وجود دوگانگی از عکس هایی از کربلا ، و مکه سوریه با عکس های غیرمتعارف، روابط غیر اخلاقی ، کشتی شخصی و ماشین های میلیاردی موجب واکنش منفی مردم نسبت به استفاده او از رانت پدرش شد.
ساشا اما خود می گوید کسانی که دوستان نزدیک من هستند می‌ دانند که من از 15 سالگی روی پای خودم ایستادم و تا الان از پدرم پول نگرفته‌ ام.خرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟