موبایل قاپ های حرفه ای تهران در زندان بازداشت شدند

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دوم آذر ماه پرونده ای با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه قاپ زنی از زن جوان  در کلانتری 134 شهرک قدس تشکیل و براساس دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

موبایل قاپی در میدان صنعت تهران

وی عنوان کرد: براساس اطلاعات پرونده، خانم شاکی اعلام داشت در محدوده میدان صنعت 2 سارق جوان با یکدستگاه موتورسیکلت هوندا گوشی تلفن همراه وی را سرقت کرده و متواری شده اند، کارآگاهان در حین رسیدگی به پرونده با یک فقره سرقت مشابه دیگر مواجه می شوند که با پیگیری رد پای سارقان در سرقت ها موفق می شوند سرنخ هایی که در کشف جرم کمک می نمایند را بدست آورند.

به گزارش رکنا، به گفته رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی، اقدامات پلیسی و علمی برای شناسایی سارقان صورت گرفت که منجر به شناسایی سارقان بنام های «محمود» و «مجتبی» شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه با پیگیری و استعلام بعمل آمده مشخص شد که متهمان چندی پیش به همین اتهام دستگیر و در حال حاضر در زندان به سر می برند، بلافاصله با اخذ دستور از دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران، متهمان از زندان تحویل و در بازجویی هر دو متهم متفقاً به ارتکاب سرقتهای متعدد اقرار و با صدور قرار قانونی تحت نظر قرار گرفتند.

اختیاری گفت: با تلاش مستمر کارآگاهان تاکنون تعداد 26 نفر از شکات، دعوت و طی مواجهه حضوری، هر دو متهم توسط آنها مورد شناسایی قرار گرفتند و مشخص شد ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از 200 میلیون تومان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 650382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟