علت توقیف سریال قورباغه چه بود؟! / سخنگوی قوه قضائیه تشریح کرد
حجم ویدیو: 11.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:47

به گزارش رکنا، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سئوال " رکنا " در خصوص آخرین روند رسیدگی به پرونده حسن رعیت به اتهام های مختلف از جرایم اقتصادی و همچنین پرونده اکبر طبری و سایر متهمان آن ، گفت : اصل پرونده اکبر طبری و سایر متهمان آن برای رسیدگی در دیوان عالی مطرح است و تا الان صدور رأی نداشته است. در خصوص بخش دوم پرونده طبری با ۲۲ متهم که یکی از متهمان فردی است( حسن رعیت) که از او نام برده اید منتهی به صدور کیفرخواست از ناحیه دادسرا شده و به دادگاه ارجاع شده و به زودی دادگاه این ۲۲ متهم آغاز می شود.
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت سرنوشت سامانه ثبت دارایی مسئولان هم گفت: این سامانه اکنون فعال است و با اقبال خوبی هم مواجه شده است. از افرادی که تا کنون اقدامی نکرده اند می خواهیم که به سامانه رجوع کرده و ثبت دارایی کنند. بیشترین استقبال از این سامانه توسط همکاران ما، مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان بوده است.
سخنگوی قوه قضاییه درباره ثبت قراردادهای وکالت گفت: ثبت این قرادادها به قوه قضاییه تکلیف شد و قوه قضاییه در اولین فرصت این سامانه را بارگذاری کرد و تا امروز 312 هزار قرارداد وکالت در این سامانه تنظیم شده و 61 هزار قرارداد در این سامانه امضا شده است.
وی افزود: در ارتباط با ضمانت اجرا نیز به واحدهای قضایی ابلاغ کردیم که قرارداد وکالتی را به رسمیت بشناسند که در این سامانه به ثبت رسیده باشد.
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت سرنوشت سامانه ثبت دارایی مسئولان هم گفت: این سامانه اکنون فعال است و با استقبال خوبی هم مواجه شده است. از افرادی که تا کنون اقدامی نکرده اند می خواهیم که به سامانه رجوع کرده و ثبت دارایی کنند.
اسماعیلی یاداور شد: اینکه گفته شد پرونده هفت تپه به دلیل مداخله دادستان با تأخیر مواجه شده است و یا مداخله دادستان در خصوص سوخت مازوت همه کذب هستند.

علت توقیف سریال قورباغه

وی در خصوص علت توقیف یکی از سریال های نمایش خانگی(قورباغه) هم گفت: در ارتباط با عدم پخش یا پخش یک سریال وزارت فرهنگ و ارشاد تصمیم می گیرد. فارغ از اینکه این یک سریال است ابهامی در یکی از پرونده های کیفری در رابطه با منشا مالی تامین کننده اعتبار این فیلم مطرح شده بود. در حال رصد مالی در یکی از پرونده ها بودیم که دیدیم بخشی از پول در مسیر دیگری هزینه شده است. اگر فساد مالی بود موجب تضییع اموال نشود و با اخذ تامین و تدابیر مناسب برای حفظ حقوق مالی، این سریال پخش می شود و ما هم رسیدگی های خودمان را انجام می دهیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟