قاتل زیر طناب دار مرد اما قصاص نشد / در صبح اعدام زندان گچساران چه گذشت ؟

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: اولیای دم در اقدامی خیرخواهانه از قصاص قاتل که جوان ۲۶ ساله بود، گذشتند و زندگی دوباره‌ای به وی بخشیدند.
به گزارش رکنا،  امروز با تدبیر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران،طی نشستی با حضور روحانیون سادات بزرگان و ریش سفیدان و متنفذین و اعضای شورای حل اختلاف و سفیران صلح، قاتلی از پای چوبه دار نجات یافت.
حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در این نشست از حضور امام جمعه شهرستان تشکر و اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی امام جمعه شهرستان گچساران و اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح و صرف‌نظر اولیاء دم از اجرای قصاص نفس، قاتلی از پای چوبه دار، پس از 6 در لحظات آخر اجرای حکم قصاص نفس، از پای چوبه دار نجات یافت.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در ادامه ضمن تشکر از امام جمعه گچساران اظهار داشت: در این نشست حجت الاسلام و المسلمین حجازی امام جمعه محترم، به بیان اهمیت صلح و سازش و گذشت در اسلام از منظر آیات کلام حق و احادیث و روایات اشاره کردند.
ادیبان در زمینه اظهار داشت: این قتل در سال ۱۳۹۴ رخ داد که قاتل و مرحوم مهرعلی سهراب، رابطه فامیلی داشتند.
وی افزود: اولیای‌دم پس از گذشت سال‌ها و تقاضای اجرای حکم قصاص نفس را کردند.

نجات جان جوان ۲۶ ساله از پای چوبه‌دار در گچساران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران بیان داشت: با توجه به اینکه با میانجیگری امام جمعه شهرستان ،اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح امروز در زندان شهر گچساران، اولیای دم از حق قانونی خود در اقدامی خیرخواهانه از قصاص قاتل که جوان ۲۶ ساله بود، گذشتند و زندگی دوباره ای به وی بخشیدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟