عامل قتل عام خانواده تویسرکانی دستگیر شد+فیلم گفتگو سردار امیری
حجم ویدیو: 13.61M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رسیدگی به پرونده قتل عام هولناک خانواده تویسرکانی ،از دو روز قبل در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.اعضای این خانواده در گاوداری محل کار و سکونت خود به قتل رسیده بودند و این در حالی است که اجساد پدر و دختر خانواده مظاهری به فاصله چند متر از هم کشف شد و جسد دو عضو دیگر خانواده بعد از عملیات جستجو در یک چاه پیدا شد.

همچنین جستجو برای پیدا کردن جسد پنجمین عضو خانواده ادامه دارد.

در همین حال تنها بازمانده این خانواده در گفتگو با رکنا خبر از دستگیری عامل جنایت هولناک در تویسرکان داد و گفت:«یکی از کارگران گاوداری که عامل این جنایت است،با پیگیری ماموران تویسرکان دستگیر شده است.این کارگر از تبعه افغان است و همدستانی هم داشته است که دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار دارد.»

فرمانده انتظامی استان همدان خبر را تائید کرد

سردار «سلمان امیری» روز شنبه با اعلام این مطلب افزود: هفته گذشته(روز چهارشنبه) و به دنبال کشف جسد ۲ عضو یک خانواده(پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش ها برای روشن کردن ابعاد حادثه و پیدا کردن مفقودین آغاز شد که با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به پنج نفر رسید.

وی اظهار داشت: تیم های انتظامی با همکاری سایر دستگاه های شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و ۲ فرزند پسر را در حوالی گاوداری مورد اشاره شناسایی و کشف کردند.

سردار امیری تصریح کرد: نیروهای پلیس استان همدان با انجام کار کارشناسی و تخصصی و تجسس های فنی، موفق شدند در کمترین زمان ممکن عامل اصلی وقوع این جنایت را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح چگونگی کشف این اجساد و اطلاع از وقوع حادثه، گفت: فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل می شود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش می کند.

وی اظهار داشت: با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و با بررسی دقیق محل، ابتدا جسد یک دختر را در فاصله ۱۰۰ متری گاوداری پیدا می کنند که به همین دلیل تحقیق دقیق در خصوص کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان در ادامه تجسس و تحقیق خود، جسد یک مرد(پدر دختر) را نیز در محل پیدا کردند و با کشف سه جسد دیگر، اجساد ۵ عضو این خانواده شناسایی و کشف شد.

سردار امیری افزود: جزییات مربوط به شناسایی و دستگیر قاتل و همچنین علت وقوع این جنایت به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 641423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟