تبلیغات

به گزارش رکنا، در حاشیه نشست خبری مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، وقتی خبرنگاران یاسوج متوجه شدند که زن سرپرست خانواری در یاسوج تنها به خاطر ناتوانی در پرداخت مبلغ ناچیزی در ۵ مرداد به زندان افتاده همت کردند و با پرداخت آن مبلغ او را نجات دادند.

این زن سرپرست خانوار به دلیل پرداخت نکردن کرایه خانه توسط صاحب خانه‌ اش به زندان افتاده و چون قادر نبود کرایه خانه اش را پرداخت کند چند ماهی است که در زندان به سر می‌برد. در همین نشست مراحل قانونی برای آزادسازی این زندانی زن سرپرست خانوار انجام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 495468
  • فیلم بغض مادرانه / روایت جانسوز مادر دانش‌آموز شهید مینابی؛ امین را از روی انگشت دستش شناختم

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات