مدیر یک کمپ ترک اعتیاد در جاجرود یک جوان را با لوله کشت +عکس

به گزارش رکنا، اوایل سال ۸۴ خبر مرگ پسر معتادی به نام امیر در یک کمپ ترک اعتیاد در جاجرود به پلیس اعلام شد .مأموران وقتی به کمپ موردنظر رفتند با جنازه امیر روبرو شدند. مدیر کمپ ادعا داشت نمی داند این پسر چطور کشته شده است.اما آثار ضرب دیدگی روی سر امیر نمایان بود.در مسیر تحقیق های پلیسی سرانجام مدیر کمپ به نام مهدی لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد. وی گفت امیر چند بار از کمپ فرار کرده بود. آخرین بار وقتی به کمپ برگشت همراه خودش مواد مخدر داشت به همین خاطر با او درگیر شدم و در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و با لوله به سرش زدم.

وی پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای‌دم به پرداخت دیه محکوم شد اما چون توان پرداخت دیه را نداشت 13سال در زندان ماند ودیروز درخواست تقسیط دیه را مطرح کرد.

وی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد و گفت :من مدیر کمپ بودم .امیر که به شیشه معتاد بود همراه مادرش به کمپ آمد و بستری شد اما چند بار فرار کرد.اوهر بار که به کمپ بازمی‌گشت همراه خودش مواد مخدر می آورد و به سایر معتادان می‌داد. چند بار به او تذکر داده بودم اما گوشش بدهکار نبود .به همین خاطر آخرین بار وقتی به کمپ برگشت با او درگیر شدم و با لوله ضربه ای به سرش زدم. ولی من قصد کشتن او را نداشتم.

وی ادامه داد : در مدت 13 سالی که در زندان هستم همسرم از من جدا شد و رفت .در این مدت هیچ کسی به ملاقاتم نیامد. من کسی را ندارم تا پیگیر پرونده ام شود .۶۱ سال دارم و هیچ پول یا ملکی ندارم که بتوانم دیه را پرداخت کنم . به همین خاطر از قضات دادگاه تقاضا دارم با تقسیط دیه موافقت کنند .در صورتی که آزاد شوم کار می کنم و دیه را قسطی به اولیای دم می پردازم .

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تادرباره درخواست اعسار متهم اظهار نظر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟