به گزارش رکنا، به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن ناصری روز یکشنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: دیروز راننده یک دستگاه کامیون که هنگام رانندگی مشغول صحبت کردن با تلفن همراه بوده توسط ماموران شهرستان مهران جهت اعمال قانون متوقف می شود که راننده متخلف با چاقو به ماموران حمله ور و باعث زخمی شدن هر 2 مامور می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون حال عمومی ماموران رضایت بخش است، افزود: به علت شدت جراحت ناشی از ضربات متعدد چاقو ، ماموران به اتاق عمل اعزام و پس انجام عمل جراحی به بخش منتقل شده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام یادآور شد: پلیس نماد حاکمیت و مجری قانون است و هرگونه توهین و تمرد نسبت به ماموران درحین انجام وظیفه نوعی دهن کجی به قانون محسوب می شود .

وی با اشاره به اینکه مطابق قانون، مجازات سنگینی در انتظار فرد خاطی است، افزود: به استناد ماده 608 قانون مجازات اسلامی هرگونه حمله و مقاومتی که باعلم و آگاهی نسبت به ماموران دولت در حین انجام وظیفه تمرد محسوب و درصورتیکه متمرد در حین اقدام دست به اسلحه (اعم از سلاح گرم یا سرد) کند، به حبس از یک تا سه سال محکوم می شود.

رییس پلیس راهور از مراجع قضایی خواست به منظور جلوگیری از اشاعه چنین رفتارهای غیرانسانی و غیر قانونی در جامعه، اشد مجازات قانونی برای راننده خاطی در نظر بگیرند تا درس عبرتی برای افراد قانون شکن و متمرد باشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟