زن خائن با قتل شوهرش از تهران به کانادا فرار کرد! + جزییات

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، این زن با وجود محاکمه خواهرزاده اش در پرونده قتل Murder برنجی از کانادا بازنگشته و تحت تعقیب پلیس Police اینترپل است.

اواخر سال 92 مأموران پلیس پایتخت گزارشی از مرگ مرموز مرد 35 ساله ای به نام رضا در یکی از بیمارستان¬های شهر دریافت کردند که پزشکان لازم دیده بودند ماموران تحقیقاتی انجام دهند.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی در بررسی¬های اولیه مشخص شد شب قبل زن جوانی همراه خواهرزاده¬اش، شوهرش را به خاطر مسمومیت دارویی به بیمارستان رسانده بود اما مرد جوان به خاطر شدت مسمومیت به کام مرگ فرو رفته بود.

این زن در بازجویی های اولیه از چگونگی مرگ شوهرش اظهار بی اطلاعی کرد وگفت که با برخوردن به وضعیت بد شوهرش او را با کمک خواهرزاده خودش به بیمارستان رسانده اند.

تحقیقات ادامه داشت متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد رضا به خاطر مصرف غیر عمدی قرص برنج کشته شده است.

با این نظریه پزشکی قانونی ماجرای مرگ رضا وارد مرحله جنایی شد و تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و در اولین گام از تحقیقات کارآگاهان دریافتند که همسر آن مرد به نام مهتاب همراه دختر 13 ساله¬اش به کشور کانادا متواری شده¬اند.

وقتی فرضیه قتل رضا قوت گرفت خواهرزاده همسر مقتول به نام کامران که شب حادثه Incident همراه رصا و خاله اش به بیمارستان رفته بود بازداشت شد.

کامران در همان مراحل اولیه بازجویی به قتل شوهر خاله¬اش اعتراف کرد و گفت: «خاله¬ام با مرد غریبه¬ای رابطه داشت. او وقتی فهمید شوهرش از این موضوع باخبر شده است از من خواست در قتل رضا او را کمک کنم. این گذشت تا اینکه شب حادثه طبق نقشه وقتی به خانه مقتول رفتم خاله¬ام مقداری قرص برنج در داخل آب پرتقال ریخت و به شوهرش خوراند. رضا بعد از خوردن آبمیوه حالش بد شد که بلافاصله او را به بیمارستان رساندیم اما بی¬فایده بود.»

در حالیکه همسر مقتول به اتهام قتل شوهرش با وجود فرار Escape به کانادا تحت تعقیب اینترپل قرار دارد، خواهرزاده وی به اتهام معاونت در قتل روانه زندان Prison شد و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز متهم از زندان اعزام و مقابل هئیت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی Judge توکلی قرار گرفت.

بعد از اعلام رسمیت جلسه، اولیای دم با پرداخت دیه اعلام گذشت کردند سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و خلاف اظهاراتش با انکار قتل گفت: «از اختلاف خاله¬ام با شوهرش باخبر بودم اما نمی¬دانستم شب حادثه، خاله¬ام آب پرتقال را مسموم به قرص برنج کرده است و قصد کشتن Killing شوهرش را دارد من در این قتل هیچ نقشی نداشته ام.»

بنابه این گزارش؛ در پایان هئیت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟