دادخدا سالاری اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی در مردادماه سال جاری مبنی بر درگیری مسلحانه دو نفر از شکارچیان غیرمجاز با ماموران یگان حفاظت محیط زیست در ارتفاعات خورند شهرستان راور بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی راور قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شکارچیان غیرمجاز با سلاح جنگی اقدام به شهادت «علی خواجویی» از محیط بانان فداکار محیط زیست استان کرمان نموده بودند.

این مقام قضائی با اعلام اینکه عامل اصلی حادثه Incident پس از ارتکاب این جنایت Crime به صورت مخفیانه در شهرها و استان‌های مختلف دائما در حال فرار Escape و تغییر مکان بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از چندین ماه کار اطلاعاتی و عملیاتی متهم امروز با هوشیاری افسران اطلاعاتی در محل مخفیگاهش در حاشیه شهر کرمان دستگیر شد.

دادستان کرمان ضمن تشکر از تلاش‌های دادستانی راور و سربازان گمنام امام زمان (عج) که در زمینه امنیت و آسایش مردم تلاش می نمایند، گفت: باتوجه به اهمیت موضوع، به این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

چندی پیش نیز یکی دیگر از عوامل اصلی شهادت محیط بان کرمانی توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و با دستور مقام قضائی روانه زندان Prison شده بود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 425662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟