به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، تا این که زمزمه هایی از ازدواج من به گوش می رسید. در دورهمی های دخترانه و میان عروسک بازی ها از دختر عموهایم شنیدم که قرار است، عروس شوم. لباس عروسی برایم لباس سفید زیبا مانند قصه ها بود. اما عروس های ایل ما، لباس محلی به تن می کردند.

برخی طلا و جواهر داشتند و برخی هم نه. متوجه شدم، پدرم به پسری به نام افشین قول ازدواج با من را داده بود. افشین از زاهدان به خاش آمد و من را خواستگاری کرد اما من هنوز او را ندیده بودم و نمی شناختم. چند ماهی گذشت و من هم فراموش کرده بودم که قرار است عروس شوم تا این که افشین به همراه خانواده اش آمد و قرار شد، صیغه عقد میان ما جاری شود و من را با خود ببرند.

آن روزها، سخت ترین روزهای زندگی ام بود. جدایی از خانواده و زندگی با افرادی که نمی شناختم آن هم در 12 سالگی کابوس بود اما این اتفاق افتاد و من به اجبار با مردی که برایم غریبه بود، راهی زاهدان شدم. در خانه پدر افشین که در یکی از محلات فقیر نشین زاهدان بود، اتاقی به ما دادند و زندگی ما آغاز شد.

از همان روزهای اول باید بسیاری از کارهای خانه را انجام می دادم و شب از شدت خستگی در گوشه ای از اتاق به خواب می رفتم. اوایل افشین هر شب به خانه می آمد. من هم به او عادت کرده بودم و منتظرش بودم اما کم کم غیبت های طولانی شروع شد، گاهی چند هفته و چند ماه به خانه نمی آمد من عروس خانواده افشین شده بودم تا این که فهمیدم همسر دیگری اختیار کرده است و برای قاچاق Contraband سوخت با یکی از دوستانش به یکی از شهرهای مرزی استان می رود و سرانجام دستگیر شد.

15 ساله بودم و پدر شوهرم دایم من را اجاق کور خطاب می کرد زیرا هنوز بچه ای نداشتم. پدرم وقتی شنید افشین دستگیر شده و زن دیگری گرفته است به سراغم آمد و دوباره به ایل بازگشتم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم وقیحانه از معشوقه اش گفت و من او را کشتم / امیر در یک قدمی اعدام

اعدام آرش جوان به خاطر قتل مرد همسایه در کرج

آیا قبل از مرگ به  "دنیا ویسی" تجاوز شده بود؟! / پزشکی قانونی سنندج بررسی می کند

موش های نروژی شریک غذای تهرانی ها در میدان امام حسین (ع) / جگر دوست دارند! + تصویر

دسیسه دختر شیطون برای یک پسر / پلیس رازم را فهمید

رمز ورود به خانه فساد در تهران چه بود؟ / خبرنگاری که این رمز را لو داد

عکس هولناک از بدن مردانی که صاعقه به آن ها خورده است

اعتراف یک زن به کشتن خانم معلم زنجانی / او زندگی ام را بهم ریخته بود !

آخرین خبر از پرونده سیاه ایرانشهر

زن جوان به خاطر سفر ایتالیا از 2 دختر تهرانی برای شوهرش خواستگاری کرد ! + عکس

آزار سه زن تهرانی در اعتراف راننده پراید + عکس

اعدام برج ساز شیراز در کرمانشاه

تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس

زمان واریز یارانه مهر 97 مشخص شد

کدخبر: 423974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟