جسد زن تهرانی در سطل زباله باقرشهر چه رازی داشت ؟  + تصاویر انتقال جسد توسط 2 برادر

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ کارآگاده حمید مکرم،معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت : ساعت 23:35 شامگاه سه شنبه 4 اردیبهشت ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110یک فقره کشف جسد در منطقه باقرشهر – خیابان یادگار امام به کلانتری 175 باقرشهر اعلام شد . با حضور مأمورین کلانتری در محل مشخص شد جسد خانمی حدودا 45 که داخل گونی نارنجی رنگ در داخل سطل زباله قرار داشته ، توسط عوامل شهرداری کشف شده است .

اداره دهم قتل

با تأیید خبر اولیه مبنی بر کشف جسد ، بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل Murder و تشخیص هویت پلیس آگاهی و همچنین قاضی Judge کشیک دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک اعلام ، پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل The Murderer یا قاتلین در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . در همان بررسی های بعمل آمده توسط تیم بررسی صحنه اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی مشخص شد که مقتوله بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به ناحیه شکم ، کتف ، دست ها و سر به قتل رسیده است .

اداره دهم قتل

شناسایی هویت مقتوله :

همزمان با آغاز تحقیقات جهت شناسایی هویت مقتوله ، در 30 دقیقه بامداد چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه مردی به به کلانتری 175 مراجعه و اعلام کرد که همسرش به هویت مشخص ، در مورخه 04/02/1397 و پس از پایان ساعت کارش به خانه بازنگشته است.

با توجه به مشخصات و تصاویر ارائه شده از سوی این شخص ، مأمورین موفق به شناسایی مقتوله شده و هویت جسد کشف شده پس از مراجعه اعضای خانواده ی مقتوله به پزشکی قانونی شناسایی و تأیید شد .

اداره دهم قتل

همزمان با شناسایی هویت مقتوله ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محل کار مقتوله در یک کارگاه خیاطی در نزدیکی محل کشف جسد مراجعه و به تحقیق از همکاران مقتوله پرداختند ؛ در تحقیقات میدانی و پلیسی از همکاران مقتوله مشخص شد که وی ساعت 18:30 مورخه 04/02/1397 و پس از پایان کار، کارگاه را ترک نموده است .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص نحوه شناسایی متهمین پرونده گفت : همزمان با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی از محل کار و خانواده ی مقتوله ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ی محدوده ی کشف جسد موفق به شناسایی تصویر متعلق به دو جوانی شدند که آنها را در حال انتقال گونی نارنجی رنگ حاوی به محل کشف جسد نشان می داد .

تحقیقات جهت شناسایی هویت این دو جوان آغاز و در همان تحقیقات اولیه مشخص که آنها ، دو برادر به نام های ایوب ( 25 ساله ) و امیر ( 22 ساله ) هستند که در همان کارگاه خیاطی محل کار مقتوله مشغول به کار هستند . کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این دو برادر ، ساعت 12:00 مورخه 04/02/1397 با گرفتن مرخصی از کارگاه خارج شده و فردای روز کشف جسد نیز همچون روال عادی به محل کار خود مراجعه کردند .

سرهنگ حمید مکرم ، با اشاره به دستگیری متهمین و اعتراف صریح آنها به ارتکاب جنایت Crime عنوان داشت : کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل کار این دو برادر ، هر دو نفر آنها را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند . دو برادر در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جنایت شده اما پس از مشاهده ی تصاویر خود در زمان انتقال جسد به ناچار لب به اعتراف گشوده و صراحتا به ارتکاب جنایت با انگیزه سرقت Stealing طلاجات مقتوله اعتراف کردند .

ایوب ضمن اعتراف صریح به ارتکاب جنایت عنوان داشت : "من به همراه برادرم امیر ، با انگیزه سرقت طلاهای مقتوله وی را ضربات متعدد چاقو به قتل رساندیم . امیر ابتدا با یک میله به سر مقتوله چند ضربه زد و سپس من با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رساندم ".

امیر نیز ضمن تأیید اظهارات برادرش عنوان داشت : "هنگامی که مقتوله با برادرم درگیر شد ، من هم که بسیار ترسیده بودم با یک میله چند ضربه به سر وی زدم . [ پس از ارتکاب جنایت ] طلاهای مقتوله را داخل یک دستمال گذاشته و آنها را بالای کابینت خانه قرار دادم ".

در ادامه و با توجه به اعتراف صریح متهمین ، کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی با مراجعه به محل زندگی دو برادر در خیابان 15 خرداد و در بازرسی از منزل آنها چندین حلقه النگو و یک عدد انگشتر متعلق به مقتوله را داخل یک پارچه قرمز رنگ کشف و در ادامه آلت قتاله نیز همراه با طلاجات مقتوله کشف شد .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر عنوان داشت : متهمین با صدور قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر معروف ایرانی به کما رفت +عکس

جزییات نگهداری مرتضوی در اوین / رحیمی چرا از زندان آزاد شد + عکس

اقدام زشت 2 جوان با زن رشتی در پراید

4 داعشی زن و شوهری را در رودخانه تمساح ها انداختند / فقط یک جسد تیکه پاره پیدا شد + عکس ها

نقشه شوم دختر 20 ساله برای یک پیرمرد در فریمان + عکس

این زن و مرد خبیث را می شناسید ؟ / آنها در تهران جولان می دادند! + عکس بدون پوشش

جوان آبادانی خانه دختر عمویش را به رگبار بست / دستگیری در صحنه خواستگاری

زنی که در هنگام دستگیری سعید مرتضوی در مخفیگاه ویلای حضور داشت، کی بود؟

خانم معلم به دانش آموز خصوصی پیشنهاد ازدواج داد! + عکس

شوهرم قصد تجاوز به دختر عمویم را دارد! عالیه ازدواج کرده و حالا...!

اعتراف شوم نزد مادر / بلایی که در باغ نزدیک تهران سرمان آمد!

درخواست 7مهریه کیلو طلای 18 عیار از حمید / اقساط ماهیانه به مدت 290 سال!

قتل مرد جوان که زنش را اجاره می داد! / دادگاه تهران رسیدگی کرد + عکس

کدخبر: 375729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟