قتل مرد جوان که زنش را اجاره می داد! / دادگاه تهران رسیدگی کرد + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عشرت وقتی که 18 سال داشت در شامگاه چهارم مرداد 88 شوهر صیغه ای اش به نام عباس 26 ساله را در حالی که خواب بود در خانه شان در شهرری با ضربه های چاقو کشت و فریاد زنان از همسایه ها کمک خواست. وی در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای او حکم قصاص خواستند.

عشرت در تشریح جزییات تکان دهنده زندگی اش به قضات دادگاه گفت : سال اول راهنمایی بودم که برادرم مرا آزار داد. می ترسیدم ماجرا را به کسی بگویم به همین خاطر از روستایمان فرار Escape کردم و به تهران آمدم. شب ها را همراه چند دختر هم سن و سال خودم در پارک می گذراندم تا اینکه یک روز در یک پارک با عباس آشنا شدم . وقتی ماجرای زندگی ام را برایش تعریف کردم دلش برایم سوخت و قول داد به من کمک کند. او پسر خوبی بود و به من کمک می کرد.به همین خاطر به او اعتماد کردم و شش ماه بعد از آشنایی به عقد موقت او درآمدم.

عباس گفته بود قبلا معتاد Addicted بوده و حالا مواد را کنار گذاشته است اما وقتی زندگی ام را با عباس شروع کردم متوجه شدم او به من دروغ گفته بود. عباس به کراک معتاد بود. دوستانش را برای مصرف مواد به خانه دعوت می کرد و مرا مجبور می کرد تا دیروقت در خیابان بمانم.

وی ادامه داد: عباس یک شب به بهانه تفریح مرا به باغی در لواسان برد. او به بهانه خرید از باغ بیرون رفت و همان موقع سه مرد جوان وارد باغ شدند. آنها مرا آزار دادند و وقتی به آنها اعتراض کردم گفتند به عباس 700 هزار تومان پول داده اند. از آن روز به بعد اختلاف های من و عباس شروع شد. عباس می گفت از این ماجرا فیلم تهیه کرده واگر با او مخالفت کنم فیلم را در محل پخش می کند. او برای تهیه پول موادمخدر مرا در اختیار مردان غریبه قرار می داد و در عوض پول می گرفت. من که از این وضعیت خسته شده بودم به خانه مادرم رفتم اما عباس شبانه دنبالم آمد و گفت اگر با او به تهران برنگردم فیلم سیاه را به مادرم نشان می دهد و آبرویم را می برد. چون مادرم بیماری قلبی داشت سکوت کردم و همراه عباس به تهران برگشتم.

عشرت در تشریح جزییات جنایت Crime گفت: از زندگی با عباس خسته شده بودم، به همین خاطر می خواستم او را بترسانم تا دست از سرم بردارد. او اتانول خورده و خوابیده بود که شبانه با چاقو دو ضربه به سینه اش زدم اما ضربه ها کشنده بود و او جان سپرد.

در پایان آن جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده و با اعتقاد عشرت به مهدورالدم بودن عباس وی را از قصاص معاف کرد و او را به پرداخت دیه و 8 سال زندان Prison با احتساب روزهای بازداشت محکوم کرد.

این حکم در شعبه 24 دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و قطعی شد اما با پایان دوران محکومیت عشرت وی نتوانست مبلغ دیه را تهیه و به اولیای دم بپردازد.

به این ترتیب با گذشت نزدیک به 9 سال از این جنایت وی همچنان در زندان ماند. عشرت که حالا 27سال دارد درخواست اعسار را مطرح کرد و خواستار تقسیط دیه شد.

وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من در زندگی ام تنها هستم و در مدتی که در زندانم هیچ کسی به ملاقاتم نیامده است. من نمی توانم مبلغ دیه را یکجا به اولیای دم بپردازم. به همین خاطر از قضات دادگاه تقاضا دارم تا درخواست اعسار مرا بپذیرند و با تقسیط دیه موافقت کنند.من در صورتی که از زندان آزاد شوم کار می کنم و دیه را قسطی به اولیای دم می پردازم.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا درباره درخواست این زن تصمیم گیری کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل فجیع دختربچه 5 ساله در گلستان توسط شیطان روستایی / عصر امروز رخ داد

فوری / بازیگر سریال گلشیفته درگذشت

قتل عجیب در ابهر / ماجرای ملاقات در میدان شهر چه بود؟

عکس / صحنه ای وحشتناک از آتش زدن زن اهوازی و خودکشی شوهرش / اختصاصی

بازیگر معروف ایرانی به کما رفت +عکس

جزییات نگهداری مرتضوی در اوین / رحیمی چرا از زندان آزاد شد + عکس

اقدام زشت 2 جوان با زن رشتی در پراید

4 داعشی زن و شوهری را در رودخانه تمساح ها انداختند / فقط یک جسد تیکه پاره پیدا شد + عکس ها

نقشه شوم دختر 20 ساله برای یک پیرمرد در فریمان + عکس

این زن و مرد خبیث را می شناسید ؟ / آنها در تهران جولان می دادند! + عکس بدون پوشش

جوان آبادانی خانه دختر عمویش را به رگبار بست / دستگیری در صحنه خواستگاری

زنی که در هنگام دستگیری سعید مرتضوی در مخفیگاه ویلای حضور داشت، کی بود؟

خانم معلم به دانش آموز خصوصی پیشنهاد ازدواج داد! + عکس

شوهرم قصد تجاوز به دختر عمویم را دارد! عالیه ازدواج کرده و حالا...!

اعتراف شوم نزد مادر / بلایی که در باغ نزدیک تهران سرمان آمد!

درخواست 7مهریه کیلو طلای 18 عیار از حمید / اقساط ماهیانه به مدت 290 سال!

کدخبر: 375551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟