زن 45 ساله ای که مدعی بود پسری در پی یک ارتباط خیابانی، آینده و هستی دختر نوجوانش را به نابودی کشانده است در حالی که قصه تلخی در عمق نگاهش موج می زد، به مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: درست یک هفته بعد از آن که کارنامه پایان مقطع متوسطه را گرفتم «قربان» به خواستگاری ام آمد. او مرد زحمت کشی بود و از راه مسافرکشی هزینه های زندگی مان را تامین می کرد. ازدواج ما کاملا سنتی بود و به همین دلیل با عشق و محبت دست به دست هم دادیم و پایه های یک زندگی مستحکم را بنا نهادیم.

دو سال بعد با تولد «شهربانو» زندگی شیرین ما صفای دیگری پیدا کرد ولی مدتی بعد متوجه شدیم که دخترم بیماری صرع دارد از آن روز به بعد دیگر من همه چیز را فراموش کردم تا دخترم را از این وضعیت نجات بدهم شب و روز اشک می ریختم و همه تلاشم را می کردم تا شهربانو احساس تنهایی نکند هر چیزی اراده می کرد برایش می خریدم و همه عشق و مهر مادری را نثارش می کردم دیگر همه زندگی من شهربانو بود چرا که وقتی به آینده او می اندیشیدم همه وجودم به لرزه می افتاد اگرچه هزینه های بستری شدن او در مرکز روان پزشکی بسیار زیاد بود اما من به چیزی جز بهبودی او نمی اندیشیدم این در حالی بود که دختر دیگرم نیز پا به این دنیای فانی گذاشته بود و هر روز قد می کشید.

اما من از تربیت صحیح شهین غفلت کرده بودم و تنها به امور روزمره او می پرداختم. در واقع او را کودکی می پنداشتم که صبح به مدرسه می رود و ظهر باز می گردد. بارها مدیر مدرسه‌اش به خاطر برخی رفتارهای زشت دخترم به من تذکر می داد ولی من توصیه های دلسوزانه آن ها را جدی نمی گرفتم و اعمال نادرست او را به حساب بچگی اش می گذاشتم.

غفلت های من باعث شده بود تا دخترم در سن 13 سالگی شئون اخلاقی را رعایت نکند. او نه تنها آرایش های غلیظ می کرد و دوستان مناسبی نداشت بلکه به ارتباط خیابانی با جنس مخالف نیز روی آورده بود دیگر مدام پای اینترنت می نشست و در شبکه های اجتماعی در پی دوستی های خیابانی بود.

او در حالی به این رفتارها ادامه می داد که در سن 14 سالگی از مدرسه اخراج شد با این وجود من باز هم به شهربانو توجه می کردم و شهین را به حال خودش گذاشته بودم در نهایت کار به جایی رسید که شهین در سن 17 سالگی مقابل من و پدرش می ایستاد و خودش را دختری «امروزی» می خواند که دوست دارد آزاد باشد تا این که چند روز قبل اشک ریزان در حالی که می گفتم باردار شده است از دوستی خیابانی با پسری سخن گفت که هستی اش را به نابودی کشانده است و ... .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه دوقلوهای به دختر جوان تهرانی / شهروز و کامران به شلاق و تبعید محکوم شدند + عکس

تجاوز وحشیانه به زینب 7 ساله توسط پسر 24 ساله / دخترک به کلاس قرآن رفته بود که..! + عکس 

زن شوهردار به ساسان پول می داد تا دوستی کثیف شان قطع نشود و..!

افسوس عجیب قاتل سریالی ٤٩ زن و دختر جوان + تصاویر

نوزاد ۴ ماهه دومین قربانی سرمازدگی در منطقه زلزله زده کرمانشاه + عکس

فیلم لحظه دستگیری جوان شیطان صفت در خیابان سراج / اگر سوار پراید این تبهکار شده اید با پلیس تماس بگیرید+ عکس

پایان پرسه های شوم دختر 15 ساله و 3 پسر با پیکان شیشه دودی در دهدشت

داماد برای عروس راه برگشتی نگذاشت / او دختر جوان را به ارتفاع 120 متری برد و ..! + عکس

زیبایی شهناز و خبیثی زن مطلقه زندگی ام را نابود کرد!

سرنوشت شوم زن یک مرد زندانی! / او به دنبال اعتراف شیطانی من است و ..!

اعتراف فرهاد رییس باند راکی به 2 قتل / نوچه ام را خیلی راحت کشتم و ..!

گفت من فقط به درد دوستی می خورم و اگر علاقه در میان است ارتباطمان قطع! / او رفت و من ماندم و رسوایی!

دردسرهای اخراج سریالی مردبدشانس / سودابه دیگر مرا نمی خواهد!

6 منطقه اولویت دار زلزله خیز در کشور / تهران در اولویت اول

نسرین با فرشید فرار کرد اما..! مادر بی نوایم قربانی عشق کور من شد

انگیزه احمقانه پسر 16 ساله برای قتل فجیع مادرش + عکس

زندگی شاهانه یک مرد گدا با 3 زنش / این مرد خودش را لو داد + عکس

کدخبر: 351128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟