عروس 19 ساله شوهرش نیما را با مشروب دست ساز کشت / سارا با علی ارتباط داشت و..!

به گزارش گروه حوادث رکنا، پانزدهم دی ماه 93 مرد 25 ساله ای به نام نیما در خانه اش در سرآسیاب ملارد به طرز مشکوکی جان سپرد. شواهد نشان می داد این مرد بعد از نوشیدن مشروب دست سازجان سپرده است. پلیس Police به تحقیق از همسر این زن پرداخت و به اختلاف های خانوادگی آنها پی برد. وقتی پلیس در بررسی پیامک های همسر قربانی به نام سمیرا 19 ساله به ارتباط پنهانی وی با چند مرد غریبه پی برد زن جوان به اتهام قتل Murder همسرش بازداشت شد. این زن به کشتن Killing همسرش با همدستی خواهر 14ساله اش به نام سارا اعتراف کرد.

دو خواهر در حالی پای میز محاکمه ایستادند که عامل اصلی این جنایت Crime را مرد 25 ساله ای به نام علی معرفی کردند و گفتند علی به خاطر علاقه ای که به سمیرا داشت آنها را وادار به قتل نیما کرده بود. با این ادعا قضات دادگاه دستور دادند تا پیامک های رد و بدل شده بین دو خواهر و علی بررسی شود. به این ترتیب سه متهم در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان پای میز محاکمه ایستادند. در آن جلسه پدر مقتول که قیم دو نوه خردسالش هست برای عاملان جنایت قصاص خواست.

سپس سمیرا در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: همسرم و خواهرم رابطه خوبی با هم نداشتند. یک روز سارا به خانه مان آمد و با او شرط بست. سارا به نیما گفت: پسری به نام علی یک مشروب دست ساز به او داده که اگر نیما آن را بخورد در عوض یک تبلت به او می دهد. نیما قبول کرد و روز بعد سارا به داروخانه رفت و موادی خرید که خودش آن را با مشروب دست ساز مخلوط کرد. وقتی علت کارش را پرسیدم گفت علی دستور العمل ساخت نوشیدنی مرگبار را به او داده و از او خواسته است تا آن را به نیما بدهد. وقتی مخالفت کردم خواهرم گفت علی او را تهدید کرده که اگر این کار را نکنیم ما را می کشد. او ادعا کرد علی قبلا هم دو نفر را کشته است. من به خاطر تهدید های خواهرم ناچار شدم مقاومت نکنم. وقتی سارا نوشیدنی را به نیما داد شوهرم دچار تشنج شد و جان سپرد ولی من در این ماجرا دستی نداشتم.

سپس سارا 16ساله است که در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می شود پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: خواهرم و علی با هم رابطه دوستانه داشتند. خواهرم از من خواست تا به دروغ به نیما بگویم یک مشروب دست ساز همراه خودم آورده ام. سمیرا خودش از داروخانه خرید کرد و مرا مجبور کرد تا مواد مرگبار را با هم مخلوط کنیم و نوشیدنی مرگبار بسازیم. هنگامی که نیما می خواست نوشیدنی را بخورد من سعی کردم او را منصرف کنم که نشد.

سپس قاضی Judge دادگاه به پیامکی که سارا به خواهرش ارسال کرده و به او گفته بود قصد دارد با خوردن نوشیدنی مرگبار خودش را بکشد اشاره کرد و گفت: ترکیب نوشیدنی مرگبار را از کجا به دست آورده بودی که پاسخ داد: چهارسال قبل سمیرا به خاطر اختلافاتی که با شوهرش داشت با خوردن همین نوشیدنی دست به خودکشی زده بود اما زنده ماند. من ترکیب مواد مرگبار را می دانستم و علی در این باره حرفی به من نزده بود.

این دختر نوجوان که در تشریح جزییات ماجرا می لرزید و اشک می ریخت گفت: در آن موقع بچه بودم و نمی دانستم مجازات قتل قصاص است.

سپس علی به اتهام معاونت در قتل روبه روی قضات ایستاد و گفت: باور کنید من هیچ دخالتی در این جنایت نداشتم و نمی دانم چرا دو خواهر پای مرا به این پرونده کشاندند. من فقط چند ماه پیامکی با سارا در ارتباط بودم. اما چون تعادل روحی نداشت رابطه ام را با او تمام کردم. تا اینکه یک روز سارا به همراه خواهر بزرگش به مغازه ام آمد و حرف های عجیبی زد. سارا می گفت سمیرا قبلا عاشق پسری بوده که به من شبیه است. او از من خواست تا با سمیرا رابطه دوستانه داشته باشم اما من قبول نکردم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سمیرا را به قصاص و سارا را به 3سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم کرد. علی نیز از دست داشتن در این ماجرا تبرئه شد.

دیروز این حکم در شعبه 29 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنم با مردی ارتباط داشت که به او استاد می گفت / او یک شب به خانه نیامد و ..! + عکس

ازدواج منصوره با مرد نامرئی! /حتی طلاق هم نمی توانم بگیرم!

انتقام عجیب زن جوان از منشی شوهر!

نقشه شوم آسیه برای تازه داماد در شب عروسی + عکس و جزئیات

نقشه شیطانی 2 جوان برای 2 زن در کارگاه تولیدی

بلای هولناکی که «کریم شیره‌ای»‌ بر سر زن جوان در زیر زمین آورد

بلعیده شدن سوسمار غول پیکر توسط یک مار درختی + فیلم

مرد سرشناس به دختر 15 ساله تجاوز کرد و پس از باردار شدن او گریخت + عکس

هومن سیدی: ازدواج کرده ام و یک سال است صاحب یک دخترم + عکس همسر و دختر این بازیگر

عکس وحشتناک از خودکشی یک دختر ۱۶ ساله در ارومیه با اسلحه

زنده ماندن «محب اهری» در گرو ۴۲میلیون تومان!

عروس 19 ساله شوهرش نیما را با مشروب دست ساز کشت /  او و خواهرش سارا با چند مرد ارتباط شیطانی داشت

خواننده های پاپ ایران در دام نوازنده قلابی ویولن / راز آلبوم نگار لو رفت +تصاویر

مردهمسایه زیرپای زن شوهردار نشست..!/ رازی که در خانه ویلایی پنهان بود + عکس

بازیگر زن ترکیه ای در ایران تیر خورد! + عکس

بخش جا مانده از فیلم لحظه قتل هولناک جوان مهابادی را ببینید (+14)

عروس زیبا پس از جشن عروسی از دست داماد فرار کرد!

نمک نشناسی یک مرد تهرانی در برابر بهترین زن دنیا!

1000 سکه مهریه دختر عمویم کردم تا در 50 سالگی زنم شود و حالا خواسته های نامتعارف ماهواره ای از من دارد!

کدخبر: 326435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟