جمع آوری لباس های زاپ دار در شیراز+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جوکار رییس اداره نظارت براماکن عمومی پلیس Police فارس گفت : پلیس ضمن بازرسی و برخورد با‌فروشگاههای عرضه کننده پوشاک ناهنجار و غیر متعارف منقوش به‌نماد های ضدفرهنگی و شیطان‌ پرستی غربی و شلوارهای موسوم به شلوارهای سبک غربی یا به اصطلاح شلوارهای پاره درنقاط مختلف شهر اقدام به اعمال قانون Law در قالب تذکر.اخطار واخذ تعهدو پلمب باهماهنگی مرجع قضایی کرده است .
سرهنگ جوکار افزود : در خلال بازدید ها، برخی از فروشندگان متخلف‌ و یا‌بعضا ناآگاه نیزکه اقدام به تزیین‌و یترین‌های خود با ماسک های ممنوعه‌ مربوط به گروههای منحرف غربی‌ موسوم‌به "بال‌ماسکه‌" و ماسکهای ترسناک جمجمه و چهره های شیطانی و مربوط به جشنهای هالوینی و برخی نیز متعلق‌به‌نمادهای عرفانهای منحرف "اکنکار ، گروههای شیطان Evil پرستی با نماد جمجمه گاو و اسکلت و زامبی" و ... توجیه و نسبت به جمع‌آوری ‌ ، ضبط واز معرض‌دید مشتریان خارج گردید . 
وی از کلیه فروشندگان بخصوص در‌ #مراکز بزرگ خرید خواست : جهت ساماندهی و تسریع در روند صدور مجوزهای کسب . کارت های تصدی و مباشرت فروشندگان به مبادی ذیربط مراجعه نمایند .
گفتنی است اخیرا برخی فروشگاهها با عرضه البسه منقوش به علامتهای گروههای منحرف و لباسهای پاره که این اقدام موجب ایجاد جو نگرانی و اعتراض خانواده ها و اعتراضات مردمی درفضای مجازی شده است.
سرهنگ جوکار ضمن هشداربه عرضه کنندگان این نوع لباس های مخالف با ارزشهای اسلامی و ایرانی تاکید در بازدیدهای مرحله‌ای درصورت مشاهده تکرار عرضه اینگونه البسه دربرخورد با متخلفین با هماهنگی مرجع قضایی تشدید خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟