فیلم حمله و جزئیات حادثه دلخراش مرگ مرد شیرازی +  تبر به دستان قاتل دستگیر شدند+عکس
حجم ویدیو: 7.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
فیلم حمله تبر به دستان قاتل به سرنشینان یک خودرو در شیراز +عکس

در این جنایت که چهارشنبه گذشته رخ داد چند جوان که سرنشینان خودرویی سفید رنگ بودند با تبر به مرد جوانی حمله کرده و او را مقابل چشمان بهت زده همسر باردارش از پا درآورده و گریختند. به‌دنبال انتشار این خبر و بازتاب‌های گسترده این جنایت در رسانه‌ها، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس جنایی استان فارس قرار گرفت و ردیابی‌های تخصصی برای دستگیری عاملان قتل آغاز شد.
کارآگاهان در نخستین گام‌ها و برای کشف سرنخی برای کشف راز قتل به تحقیقات میدانی در محدوده بلوار امیرکبیر پرداختند. پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محل حادثه نیز تصویر چهره ضاربان به دست آمد.
سرانجام تحقیقات ویژه تیم جنایی در کمتر از یک هفته به نتیجه رسید و پلیس موفق شد با شناسایی مخفیگاه دو نفر از ضاربان جوان، آنها را در یزد و خرم آباد و در عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر کند.سرهنگ «علی ذوالقدری» جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس در این باره گفت: در پی وقوع نزاع منجر به قتل مرحوم «ع- ع» 31 ساله با سلاح سرد در بلوار امیرکبیر شهر شیراز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. تحقیقات همه جانبه و گسترده با بررسی صحنه جرم و جمع‌آوری آثار موجود در صحنه، تحقیقات محلی و بررسی فیلم ‌های دوربین‌های مداربسته آغاز شد. از سوی دیگر به‌دنبال تعامل و همکاری سازمان اطلاعات سپاه فجر استان و پیگیری‌های صورت گرفته ،ابتدا تعدادی از افراد مرتبط با متهمان شناسایی شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. همزمان با تحقیقات مشترک، مخفیگاه عاملان نزاع و قتل در شهرهای یزد و خرم آباد شناسایی و پس از اعزام مأموران به محل‌های مورد نظر، هر دو در یک عملیات هماهنگ و منسجم دستگیر شدند.
متهمان در نخستین بازجویی‌ها به جرم‌شان اعتراف و انگیزه قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کردند.
بررسی ویژه پرونده در دادسرا
علی القاضی رئیس کل دادگستری استان فارس نیز با اعلام خبر دستگیری دو نفر از متهمان پرونده گفت: مأموران امنیتی و انتظامی با انجام اقدام‌های گسترده و تلاش‌های شبانه روزی توانستند یکی از عاملان این جنایت را در ابرکوه یزد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند. در ادامه، با دستگیری این متهم سرنخ‌هایی از دیگر متهم جنایت به دست آمد که مشخص شد وی به خرم‌آباد گریخته که با ردیابی‌های مأموران عامل دیگر قتل نیز به دام افتاد.رئیس کل دادگستری استان فارس با تأکید بر رسیدگی ویژه به این پرونده اظهارداشت: دادگستری استان فارس برای برخورد با این افراد مصمم بوده و به‌صورت ویژه پرونده آنها را بررسی و حکم نهایی را صادر خواهیم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.


اخبار زیر را از دست ندهید:
قطع پاهای پسر 4 ساله به خاطر اشتباه پزشکی+عکس

پیدا شدن سه گونی پول در زباله‌های خانواده آشغال جمع کن

خواستگار هوس باز مادر به اتاق خواب دختر رفت / کیوان قصد داشت به زور با من همخوابی کند+عکس دختر جوان

فیلم لحظه رفتار زشت و وحشیانه یک مرد با زن جوان در خیابان + تصاویر

دوستان طماع، استاد دانشگاه را از کوه پرت کردند+تصاویر

اقدام زشت نامادری و انتقام وحشتناک پسر جوان از 17 زن




اخباری که شاید از دست داده باشید:

پیشنهاد شرم آور دوست شوهرم را پذیرفتم / 3 ماه بعد وقتی شوهرم آمد، دوستش تهدیدم می کند

زن جوان با خوش رویی شوهرش را به ایجاد ارتباط شوم با دوستانش دعوت کرد / زن از این ارتباط فیلم سیاه گرفت تا...

دردسر عشوه گری دختر یک سرایدار برای پسر پولدار در میهمانی های اعیانی

کدخبر: 192340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟