حذف تلخ نوشاد عالمیان و هدایی از پینگ‌پنگ بازی‌های آسیایی

به گزارش رکنا، در ششمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو، مرحله یک‌هشتم نهایی جدول انفرادی تنیس روی میز انفرادی مردان برگزار شد و دو نماینده ایران رقابت حساسی را داشتند.

امیرحسین هدایی موفق نشد از پس حریفش بربیاید و مقابل نفر هشتم رنکینگ جهان شکست خورد. هدایی با نتیجه چهار بر صفر مقابل بازیکن چین‌تایپه مغلوب شد و از بازی‌ها کنار رفت.

نوشاد عالمیان هم مقابل هاریموتو از ژاپن با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد.

نوشاد سه گیم اول را واگذار کرد اما در گیم چهارم و پنجم توانست پیروز باشد. گیم ششم را هم واگذار کرد و شانس گرفتن مدال را از دست داد.

عالمیان در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تاریخ‌سازی کرد و پس از نیم قرن به مدال برنز انفرادی رسید.

نتیجه به شرح زیر است:

مرحله یک‌هشتم نهایی جدول انفرادی

نوشاد عالمیان (رنکینگ ۵۳ جهان) ۲ - هاریموتو از ژاپن (رنکینگ ۴ جهان) ۴

امتیاز: ۹ - ۱۱، ۱۰ - ۱۲، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۵، ۱۲ - ۱۰ و ۱۰ - ۱۲

امیرحسین هدایی (رنکینگ ۱۳۰ جهان) صفر - یون لین از چین تایپه (رنکینگ ۸ جهان) ۴

امتیاز: ۶ - ۱۱، ۶ - ۱۱، ۲ - ۱۱، ۶ - ۱۱

نوشاد عالمیان: به جو شلوغ سالن باختم!

نوشاد عالمیان پس از حذف از بازی های آسیایی گفت: «حریفم بازیکن خوبی بود اما من خیلی راحت داشتم با او بازی می کردم. سه گیم اول را با اختلاف کم به او باختم اما برگشتم و بازی را ادامه دادم. استرسی نداشتم و می شد نتیجه بهتری گرفت.»

عالمیان در پاسخ به این سوال که در پایان بازی به چه چیزی اعتراض داشت، پاسخ داد: «داشتم می‌گفتم که دست آخر را به صدای شلوغ و هیجانی سالن باختم. کنار میز ما نماینده هنگ‌کنگ داشت با کره جنوبی بازی می‌کرد و همه او را تشویق می‌کردند. در هر صورت تمام تلاشم را کردم تا بهترین نتیجه را بگیرم.»

امیرحسین هدایی: حریفم نفر چهارم جهان بود

هدایی، نماینده ایران در مسابقات انفرادی تنیس روی میز بازی‌های آسیایی، گفت: حریفی که امروز با او بازی کردم نفر چهارم جهان بود. البته من انگیزه‌های زیادی برای بازی‌کردن داشتم اما بدشانسی بازی‌ام همزمان شد با بازی نوشاد و آقای لطف‌الله‌نسبی مجبور شدند نوشاد را «کوچ» کنند. حرف دیگری نیست.

کدخبر: 932707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟