دین‌محمدی: حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا انگیزه آنها را می کُشد

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته یازدهم استقلال با 25 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال شب گذشته در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پدیده قعر جدولی به پیروزی سه بر صفر دست یافت. استقلال در هفته دوازدهم به مصاف فولاد خوزستان باید برود.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص پیروزی استقلال مقابل پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بالاخره تیم پدیده در این فصل شرایط خوبی ندارد و در انتهای جدول حضور دارد. به نظرم تیم استقلال از ابتدای شروع بازی تا زمان سوت پایان سوار بازی بود. برد خوبی از سوی بازیکنان استقلال کسب شد تا بتوانند با توجه به شکست سپاهان به صدر جدول صعود کنند جایی که لیاقت آن را دارند. یکی از نکات جالب توجه اینکه در این بازی فرهاد تصمیم به استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب خود گرفت که تصمیم کاملأ خوبی بود زیرا با توجه به طولانی بودن فصل باید تمام بازیکنان در شرایط مسابقه قرار داشته باشند.

وی افزود: طبیعی بود وقتی استقلال به خواسته خود یعنی برتری دست یافت سعی در حفظ نتیجه داشته باشد البته بازهم این توانایی در آنها وجود داشت تا به گل های دیگر هم دست یابند. فکر می‌کنم زور پدیده به تیم استقلال خیلی نرسید اگر چه در نیمه دوم حملات جسته گریخته روی دروازه استقلال ایجاد کردند. اکنون با نتایجی که به دست آمد جدول مطمئنم خیلی جذاب‌تر در ادامه لیگ پیش خواهد رفت.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی هفته دوازدهم این تیم با فولاد خوزستان گفت: به هر حال از آنجایی که تیم استقلال صدرنشین لیگ است باید برای این بازی و حفظ صدرنشینی خود تمرکز داشته باشد چون فوق‌العاده بازی سختی پیش‌رو دارد. مطمئنم بازی با فولاد سخت‌ترین بازی است زیرا فولادی‌ها تیم بزرگی هستند و به همین دلیل آنها انگیزه فراوانی دارند تا به روند رو به رشد خود ادامه دهند. 

دین‌محمدی راجع به احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: اگر استقلال و پرسپولیس به آسیا نروند بازیکنان دیگر انگیزه‌ای نخواهند داشت. تمام این‌اتفاقات به مدیریت ضعیف برمی‌گردد زیرا متاسفانه در دوران مدیریت گذشته، بدهی‌ها روی هم انباشته شده و ثمره آن‌اکنون این شده دو تیم بدهی زیادی دارند و در آستانه حذف از آسیا نیز هستند. معجزه ممکن است رخ دهد در این مدت کوتاه؟ هواداران و پیشکسوتان دعا کنند تا مشکلات ختم به خیر شود. زیرا اگر این دو تیم قوی باشند فوتبال ما قوی نیز خواهد بود. به نظرم تبلیغات محیطی کمک‌خواهد کرد تا تیم ها به حق خودشان برسند و از این طریق گوشه‌ای از مشکلات خودشان را حل کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 754961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟