آلوز: امروز مهمترین چالش زندگی‌ام را دارم/ بارسلونا را به جایگاهش بر می‌گردانیم

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال بارسلونا قصد دارد به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد درگذشت مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال، بازی دوستانه ای از ساعت 20:30 امروز  مقابل بوکا جونیورز آرژانتین برگزار کند. این بازی در زمین دانشگاه پادشاه سعودی در شهر ریاض برگزار می شود.  

دنی آلوز در نشست خبری قبل از بازی دوستانه بارسلونا با بوکاجونیور شرکت و درباره احساسات خودش اظهار داشت: از اینکه مدت زیادی است بازی نکرده‌ام عصبانی هستم. از اینکه نتوانستم از باشگاه و تیم دفاع کنم کمی ناراحتم کرده است. مهمترین چالش دوران حرفه‌ای من فرا رسیده است به دلیل شرایط امروز و شرایطی که بارسلونا در آن است. چالش‌ها برای کسانی است که از تصمیمات نمی ترسند سعی خواهیم کرد هر چه در توان داریم برای باشگاه بگذاریم.

وی در خصوص قرعه‌کشی لیگ اروپا هم توضیح داد: در زندگی باید هر چالشی را قبول کنید اکنون نوبت به لیگ اروپا است و هر بار که لباس بارسلونا را بر تن می‌کنید باید از این باشگاه دفاع کنیم. تاریخ می‌گوید که باشگاه ما بسیار مقاوم است بازی فردا هم بازی مهمی است و احترام به پیراهن تیم است. در هر بازی که به میدان برویم باید در آن پیروز شویم و ما برای آن آماده خواهیم شد.

مدافع برزیلی بارسلونا درباره بازی کردن در این تورنمنت هم گفت: برای من بازی کردن همیشه خاص است. رابطه زیادی با مردم اینجا (عربستان) ندارم ولی سعی خواهم کرد بهترین عملکردم را نشان دهم این بازی برای یادبود یکی از بهترین بازیکنان جهان است و همین خاص‌تر می‌کند.

آلوز در خصوص اینکه بارسلونا را از بیرون چگونه می‌بیند، پاسخ داد: نباید تیم را ترک می‌ کردم. ما تاریخ را بازنویسی خواهیم کرد و سخت کار می‌کنیم تا در اسرع وقت تیم را به جایگاهش برگردانیم. فوتبال چهره بد و خوب دارد اما این یکی ممکن است مدتی طول بکشد، منتهی فوتبال رشته متغیری است.

کدخبر: 751018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟