ماجدی: من هستم و خدای خودم/ نمی‌دانم سراجی چه چیزی گفته است!
حجم ویدیو: 10.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35

به گزارش رکنا، مجمع عمومی و سالیانه هیئت فوتبال استان تهران از ساعت 14 امروز (دوشنبه)، به ریاست شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به‌عنوان رئیس مجمع برگزار شد، حمیدرضا مهرعلی نایب رئیس فدراسیون و طهمورث حیدری عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون، عزیزی‌خادم را در مجمع هیئت فوتبال تهران همراهی کردند.

در حاشیه این مراسم میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون با جادوگری در ارتباط است، گفت: من اصلاً به این چیزها اعتقاد ندارم و در جریان هم نیستم. یک عمری است که من خودم و خدای خودم هستم.

وی در مورد اینکه عزیزی‌خادم در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که ایرادی ندارد یک نفر با نفسش به ما کمک کند، گفت: هرکسی می‌تواند جواب خودش را بدهد، اما من هستم و خدای خودم. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص مشاوران عزیزی‌خادم، بیان کرد: فدراسیون فوتبال امور مالی و ذی‌حساب دارد. ذی‌حساب از طرف وزارت ورزش انتخاب می‌شود و هر اتفاق و شائبه‌ای وجود داشته باشد ذی‌حساب به عنوان یک دستور جلسه در اختیار هیأت رئیسه قرار می‌دهد. در حال حاضر چنین چیزی به ما نداده‌اند. هر فدراسیونی یک مجمع سالیانه دارد و تمام حساب و کتاب‌ها آنجا بررسی می‌شود.

ماجدی عنوان کرد: نمی‌دانم سراجی چه چیزی گفته است. ضمن احترام به وی باید بگویم که مجمع سالیانه، مجمع مالی است که سالیانه برگزار می‌شود.

وی درباره دریافت حقوق و پاداش مشاوران فدراسیون،اظهار داشت: این مورد غیرشفاف است. من نمی‌دانم سراجی چه چیزی گفته است. هر پولی که جابجا می‌شود زیر نظر ذی‌حساب محاسبه می‌شود. اگر چیزی یا کسی عضو فدراسیون نباشد و پولی دریافت کند قطعاً ذی‌حساب به ما هشدار خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که زمان برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون مشخص است یا خیر، گفت: هنوز مشخص نیست و ضمنأ تکلیف نایب رئیس اول هم در مجمع مشخص خواهد شد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 750917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟