زندن: چالش سختی در انتظار ژاوی است/ هلند برای پیشرفت فرصت زیادی دارد

بارسلونا در فصل جای لالیگا نتایج خوبی به دست نیاورد. به همین واسطه کومان از هدایت بارسلونا کنار گذاشته شد. بر همین اساس مدیران بارسلونا به قطر رفتند و با مدیران باشگاه السد مذاکره کردند.  بعد از اعلام رضایت مدیران قطری، ژاوی به طور رسمی تا سال 2024 هدایت بارسلونا را به عهده گرفت. در حال حاضر ژاوی مشغول اعمال تغییرات مدنظرش در بارسلونا است. 

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، در ادامه دیدارهای انتخابی جام‌جهانی قطر در قاره اروپا سه‌شنبه چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتبال هلند با دو گل نروژ را شکست داد تا تیم تحت هدایت لوئیز فن خال صعودش به جام جهانی قطعی شود. گل‌های این دیدار را استیون برخواین و ممفیس دپای برای لاله‌های نارنجی به ثمر رساندند.

در همین زمینه بودوین زندن یکی از ستاره‌های پیشین تیم ملی فوتبال هلند درباره این اتفاق گفت: اگر چه واجد شرایط شدن برای حضور در جام جهانی قطر یک اتفاق مهم و خوبی است اما به نظرم هنوز جا برای پیشرفت زیاد است و مطمئنم این ستاره‌ها می‌توانند به پیشرفت خودشان ادامه دهند. خوشحالم توانستیم به جام‌جهانی راه یابیم.

وی درباره حضور ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا گفت: به نظرم ژاوی کاملا برای بارسلونا مناسب است، نه فقط به خاطر گذشته‌اش در باشگاه بارسلونا بلکه به این دلیل که برای مربیگری در تیمی مانند بارسلونا آماده است چرا که درخشش خوبی در تیم قبلی خود، پیش از آمدن به بارسلونا داشته است. اگر چه چالش سختی در انتظارش است اما برایش آرزوی بهترین‌ها را دارم.برای او، همچنین برای باشگاه و بارسا آرزوی موفقیت را در ادامه فصل دارم. بارسا هواداران بیشماری دارد و آنها انتظار دارند ژاوی آنها را به جام برساند.

کدخبر: 741964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟