پیروزی شارلوا با درخشش قلی زاده + عکس

علی قلی زاده متولد ۲۰ اسفند ۱۳۷۴ در نمین بازیکن فوتبال اهل ایران است. علی قلی زاده در پست مهاجم برای باشگاه رویال شارلوا در لیگ برتر بلژیک بازی می‌کند. علی قلی زاده سابقه بازی برای تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان ایران را در کارنامه خود دارد. علی قلی زاده همچنین همسر یاسمن فرمانی بازیکن بخش زنان شارلوا و تیم ملی فوتبال زنان ایران است. همچنین ‌‌‌ علی قلی زاده موفق شد در سال ۹۷–۱۳۹۶ به عنوان پدیده لیگ برتر فوتبال ایران شناسایی شود.

به گزارش رکنا شب گذشته تیم فوتبال شارلروا در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بلژیک از ساعت 22:15 در ورزشگاه دو پایرایبه به مصاف سرایینگ رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 1 و به سود شارلوا به پایان رسید.

علی قلی زاده مهاجم ملی پوش کشورمان در این دیدار 62 دقیقه برای تیمش به میدان رفت توانست با به ثمر رساندن یک گل، دادن یک پاس گل، دو دریبل صحیح و  65 درصد صحت پاس نقش اول این بازی را برای شارلوا ایفا کند.

بر همین اساس سایت «سوفا اسکور» در ارزیابی فنی‌اش از این دیدار به قلی زاده نمره 9.5 از 10 را داد.

نکته جالب‌تر این بود که قلی زاده تنها بهترین بازیکن این دیدار نشد بلکه ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان با کسب بالاترین امتیاز از تمام مسابقات برگزار شده در روز گذشته عنوان بهترین بازیکن دنیا در روز گذشته را در لیگ‌های مختلف از آن خود کرد.

علی قلی زاده برای شارلوا گلزنی کرد

کدخبر: 732380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟