قد شیخ دیاباته چقدر است؟

به گزارش رکنا، شیخ دیاباته قدی حدود 194 سانتی متر دارد و با وزن 88 کیلوگرم در نوک حمله استقلال بازی می کند.

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال که پس از کسب عنوان آقای گلی در فصل گذشته نتوانسته بود در لیگ بیستم انتظارات را برآورده کند، در بازی با الاهلی از دقیقه 69 به جای میلیچ به بازی آمد و در دقیقه 89 روی پاس خوب قایدی، موفق شد یک ضربه پنالتی بگیرد که خود اون نیز این توپ را به گل تبدیل کرد.

دیاباته که امیدوار است مصدومیت هایش در لیگ برتر و جاماندنش در امر گلزنی را در آسیا جبران کند، در پی این است که در بازی حساس با الشرطه ضمن گلزنی برای تیمش، به ششمین گل آسیایی خود با پیراهن استقلال دست پیدا کند.

بلندقدترین بازیکن استقلال

دیاباته در اولین بازی آسیایی خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان فصل گذشته، موفق شد 2 بار دروازه الکویت را باز کند و در دومین دیدار پلی آف نیز یک بار دروازه الریان را گشود. او در مرحله گروهی نیز در دیداری که با برتری 3 بر صفر مقابل الاهلی به دست آمد، یک بار و با ضربه سر دروازه نماینده عربستان را گشود.

شیخ در نخستین بازی استقلال در فصل جدید از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز در بازی با الاهلی موفق به گلزنی شد تا آمار گل هایش در آسیا را به عدد 5 برساند و حالا آقای گل لیگ نوزدهم در پی به ثمر رساندن گل ششم خود در لیگ قهرمانان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟