عکس لیلا بلوکات و سیاوش خیرابی

لیلا بلوکات ستاره سینما و تلویزیون ایران است.لیلا بلوکات چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شد.لیلا بلوکات با حال وخیم از مردم خواسته بود برایش دعا کنند.لیلا بلوکات خواهری بسیار شبیه به خودش دارد و لیلا بلوکات هم اکنون ساکن اقدسیه است.

به گزارش رکنا، لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است، او دو خواهر و یک برادر دارد.

لیلا بلوکات از سال 1377 با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه ی بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتون بیش تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتها پر شده بود. در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم. در آن مدرسه هم فقط رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و مجبور شدم برای ورود به رشته هنری ثبت نام کنم. نهایتاً به دانشگاه راه پیدا کردم و در کنارش کلاس های بازیگری میکائیل شهرستانی، امین تارخ و ورکشاپ های استاد سمندریان را گذراندم. سال 1377بود که در فرهنگسراها تئاتر اجرا می کردم و برای نخستین بار در مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ 23 آذر 1363 در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 33 سال سن دارد و اصالتا تبریزی است.

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ 23 آذر 1363 در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 33 سال سن دارد و اصالتا تبریزی است.

تحصیلات:سیاوش خیرابی دارای مدرک لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

منبع: مه شو

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 712861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟