رشیدی: رضایی؟ دربی جای دروازه‌بان جوان نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی، منصور رشیدی در خصوص تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: اگر بخواهیم نتیجه این بازی را پیش‌بینی کنیم، باید به عملکرد دو تیم در طی فصل بپردازیم. سال‌های قبل هر 2 تیم بازیکنان برجسته‌ای داشتند؛ اما بنا به دلایلی از تیم خارج شدند. به نظرم امسال هر دو تیم از نظر فنی کرده‌اند. برای مثال سال‌های قبل استقلال، علی کریمی، امید ابراهیمی و مسعود ریگی را در خط هافبک دارد، اما امسال بازیکنان جوان به خط هافبک تیم اضافه شده‌اند. ریگی امسال خیلی می‌توانست به استقلال کمک کند و موثر باشد. 

وی افزود: بازیکنان جوان استقلال تا بازی صنعت نفت خیلی با تیم هماهنگ نبودند. به نظرم در کنار خط هافبک، خط حمله تیم هم با خروج شیخ دیاباته و مهدی قایدی ضعیف شده است. ژستد و یامگا هنوز نتوانسته‌اند آزمایش خود را نداده‌اند. بعد از خروج بازیکنانی مانند شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان خط دفاع پرسپولیس ضعیف‌تر شده است. در این بازی هم سیدجلال حسینی، به دلیل مصدومیت حضور ندارد البته او به دلیل کهولت سن دیگر مانند سال‌های گذشته نیست.

وی در مورد اینکه چه کسی در درون دروازه‌بان استقلال در دربی خواهد بود، تصریح کرد: رضایی دروازه‌بان جوان و آینده‌داری است. او کارایی خود را در این بازی‌ها نشان داده است و حتی در آینده می‌تواند به تیم ملی فوتبال برسد. اما این بازی بهتر است که دروازه‌بان با تجربه درون دروازه استقلال قرار بگیرد. فکر می‌کنم حسینی می‌تواند مفیدتر باشد.

درباره خاطره از دربی باید بگویم  که خاطرات زیاد است اما وقتی شکست می‌خوردم تا یک روز حتی از خانه خارج نمی‌شدم. البته آن زمان‌ها تعصب و کرکری از ته دل بود و مثل حالا همه چیز بر سر مبلغ قرارداد نبود.

کدخبر: 747233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟