پیام مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام به شرح زیر است:

«در حضور کسی که از او دانش می‌آموزید (معلمتان) فروتن باشید.» امام صادق(ع)

معلمی شغلی مقدس، رسالتی خطیر و روشنگر است که بر دوش انسان‌هایی دلسوز و فرهیخته نهاده شده است. آنانی که با عشق و ایثار، همواره بر تارک علم و دانش روشنی بخشیده و نسلی آگاه، متعهد و کارآمد را تربیت می‌کنند.
معلمان پیوسته با تعهد و تلاش شبانه‌روزی خود، زیربنای توسعه و پیشرفت کشور را بنا نهاده و آینده‌ای روشن را برای میهن عزیزمان رقم می‌زنند.
شرکت بیمه دانا و کلیه کارکنانش همواره قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه معلمان گرامی کشور عزیزمان بوده به‌ویژه در شرایط حاضر که توفیق و سعادت خدمت‌رسانی به ایشان و خانواده‌های معززشان به عنوان بزرگ‌ترین جامعۀ بیمه‌شدگان صنعت بیمه طی سال‌های اخیر برای‌شان حاصل شده است که در این راستا همه ارکان این شرکت بزرگ بیمه‌ای در سراسر کشور به عنوان وظیفه‌ای ملی، اجتماعی و قانونی، خود را مکلف به خدمت‌رسانی توأم با شایسته‌ترین تکریم‌ها دانسته و امید دارد در ادامه راه به‌طور کامل بار سنگین الام ناشی از درد و رنج بیماری را از دوش این قشر فرهیخته بردارد و آرامش خاطر و سلامتی را به آنها هدیه دهند.

بدینوسیله ضمن بزرگداشت مقام والای معلم شهید، استاد مرتضی مطهری و تبریک این روز فرخنده، آرزوی سلامتی و شادکامی برای همه معلمان ارجمند و تک تک اساتید و خدمت‌گزاران راه علم و دانایی همچنین توفیق روزافزون این قشر فرهیخته و ایثارگر را در امر مقدس تعلیم و تربیت، از خداوند متعال خواستارم.  
رضا جعفری-مدیرعامل

کدخبر: 993389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟