رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند

به گزارش رکنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و تولیدکنندگان محتوایی که آثارشان در هیچ رسانه‌‌ی رسمی منتشر نشده است هم می‌توانند در هشتمین جشنواره طنز و رسانه شرکت کنند.

 بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره ملی طنزپهلو با توجه به رویکرد جدید جشنواره که توجه به آثار چندرسانه‌ای منتشر شده در رسانه‌های شخصی و شبکه‌های اجتماعی است، زیرساخت‌ها برای شرکت آثار طنز شخصی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، فراهم شده است.

 از این رو علاقه‌مندان می‌توانند با اثر طنز خود در بخش‌های مختلف داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون شژکت کنند. برای این کار کافی است اثر خود را در وبلاگ یا کانال یا صفحه شخصی خود منتشر کنند و لینک آن را درون صفحه ثبت اثر جشنواره درج و حتما در بخش نوع منبع و نام منبع، گزینه «شبکه اجتماعی» انتخاب کنند.

موضوعات جشنواره شامل انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک‌نیوزها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان،صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد است.

جوایز این جشنواره برای نفرات اول هر بخش ۱۰۰میلیون ریال و تندیس جشنواره ، نفرات دوم هر بخش ۷۰میلیون ریال و تندیس جشنواره ، نفرات سوم هر بخش ۵۰میلیون ریال و تندیس جشنواره ، نفرات تقدیری هر بخش ۲۰میلیون ریال و تندیس جشنواره است.

دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی طنزپهلو (یادمان کیومرث صابری فومنی) تاکید کرد آیین پایانی این جشنواره در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد و علاقمندان ‌می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین ماه به نشانی http://tanz.pressfestival.ir  ارسال کنند.

کدخبر: 989214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟