مهدی چمران: برکناری بانوان از شهرداری تهران صحت ندارد + فیلم
حجم ویدیو: 9.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

مهدی چمران رئیس ششمین دوره شورای شهر تهران است. مهدی چمران چمران امروز در صحن شورای شهر حاضر شد. مهدی چمران به علت ابتلا به بیماری در برخی جلسات این دوره از شورای شهر غایب بود. اما مهدی چمران در سیزدهیم جلسه شورای شهر حاضر شده است. مهدی چمران پیش از این هم 14 سال رئیس شورای شهر تهران بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مهدی چمران امروز در حاشیه برگزاری سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  امروز چند موضوع در دستور کار اعضای قرار خواهد داشت.

وی تصریح کرد: کاهش صدور پروانه از موضوعاتی است که امروز مورد بررسی اعضای قرار خواهد گرفت و براساس مطالعات مفصلی که توسط شورا و معاونت شهرسازی شهرداری تهران انجام شده است این موضوع در دستور کار قرار گرفته است و امروز به آن رسیدگی خواهد شد که البته این مسئله به صورت دو فوریتی است و در صورتی که دو فوریت آن توسط اعضای رأی داده شود به کلیات آن رسیدگی خواهیم کرد همچنین قرار است موضوع صدور پروانه و کاهش زمان آن به صورت جدی توسط شورا و شهرداری پیگیری شود.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در فرآیند صدور پروانه ساختمانی است، اخذ مجوز در این بخش است که متأسفانه شهروندان برای اخذ مجوز سردرگمی بین شهرداری و دفتر خدمات الکترونیک دارند بنابراین تصمیم گرفته شده که دفاتر به عنوان دفاتر خدمات راهنما ویژه صدور پروانه ساختمانی راه‌اندازی شود که این موضوع امروز در قالب دو فوریتی به آن رسیدگی خواهد شد.

چمران همچنین درباره برخی از اخبار مبنی بر استعفا و برکناری برخی از بانوان در مناطق و نواحی شهرداری تهران گفت:‌ چنین چیزی اصلاً صحت ندارد.

رئیس شورای شهر تهران پیش از شروع جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: هر کسی که در هر سمتی در شهرداری تهران مسئول است، باید تا آخرین لحظه مسئولیت خود، وظایف خود را انجام دهد. این وظیفه شرعی، عرفی و اداری تمام مسئولان شهرداری است. اما متاسفانه در دولت هم شاهد بودیم که از 6 ماه قبل از تغییر دولت، برخی افراد از انجام وظایف خود کوتاهی می کردند.

وی افزود: انتصاب مقامات جدید شهرداری تهران هنوز دیر نشده است و مسئولان باید بررسی های لازم را انجام دهند.

وی همچنین با انتقاد از بیانیه اخیر حزب اتحاد ملت و نگرانی‌های مطرح شده آنها درباره فعالیت دوره ششم مدیریتی گفت: بهتر بود این نگرانی‌ها را این دوستان در آن دوره می‌داشتند.

کدخبر: 722388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟