محمود عزیزی در کنار همسرش

محمود عزیزی متولد ۲۴ آذر ۱۳۲۳ در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل دکترای رشته تئاتر از دانشگاه فرانسه می باشد، حالا کنار بازیگری، نویسنده، کارگردان و مدرس دانشگاه می باشد و مدتی هم وارد سیاست شده بود.

در تهران محله نظام آباد متولد شد ولی اصالتا اهل سولدوز (نقده) آذربایجان غربی می باشد، در سال ۱۳۵۷ از دانشگاه سوربون فرانسه دکترای تئاتر گرفت و به ایران بازگشت.بعد از انقلاب و همزمان با بازگشایی دانشگاه ها به ایران بازگشت.

به علت دانش بالایی تحصیلاتی همان ابتدا جذب دانشگاه تهران شد و به عضویت هیات علمی آن درآمد و به امر مقدس تدریس و پرورش هنرجو مشغول شد.

دکتر محمود عزیزی حدودا سال ۱۳۶۶ ازدواج کرده اما تمایلی به انتشار جزئیات زندگی شخصی اش ندارد و به شدت محافظه کار و کم گفتگو می باشند.

محمود عزیزی

این بازیگران ایرانی دکتر هستند 

بازیگران یکی از قشرهای مطرح در جامعه هستند. بازیگران با ایفای نقش در فیلم های مختلف چهره خود را مطرح می کنند. بازیگران و دیگر هنرمندان شروع بازیگری خود را با کار های به یادماندنی و خاطره انگیزی شروع کردند. بازیگران تحصیلات متفاوتی دارند. برخی از بازیگران مدرک دکتری را در رشته های مختلف کسب کردند که در ادامه با آنان آشنا می شویم.

1. محمد رضا فروتن

نحصیلات بازیگران

2- مهدی سلطانی

نحصیلات بازیگران

3- امید روحانی

نحصیلات بازیگران

4- ایمان اشراقی

نحصیلات بازیگران

5- محمود عزیزی

نحصیلات بازیگران

6- بهنوش طباطبایی

نحصیلات بازیگران

7- پوریا پورسرخ

نحصیلات بازیگران

کدخبر: 932844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟