گفتگوی اختصاصی با بازیگران سریال زخم کاری + فیلم و عکس

به گزارش رکنا، اکران اختصاصی زخم کاری در پردیس سینمایی چارسو روز پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شد و در حاشیه اکران خصوصی اولین قسمت از فصل دوم زخم کاری الهه حصاری ، جواد عزتی، رعنا آزادی ور ، کامبیز دیرباز، سیدجواد هاشمی، الناز ملک، مهران غفوریان و …. حضور یافتند.

در ابتدای برنامه الهه حصاری و بازیگرانی مانند جواد عزتی ، رعنا آزادی ور و … با آرزوی موفقیت برای عوامل سریال نسبت به پخش قسمت جدید هیجان نشان دادند و منتظر واکنش های مردم پس از دیدن قسمت اول آن ماندند!

در بخش دیگر اکران سیدجواد هاشمی در کنایه به حواشی ایجاد شده از سکانس بازی برهنه خود در استخر در سری اول سریال زخم کاری گفت : سعی کردم در قسمت های جدید با کت و شلوار داخل استخر بپرم تا حواشی بار دیگر گریبان بنده را نگیرد!

کامبیز دیرباز  در خصوص زخم کاری گفت :خیلی خوشحالم از حضور شما و حمایتتان ، نسبت به پخش سری جدید خیلی استرس و هیجان دارم، امیدوارم از فصل دوم این سریال هم راضی باشید و از آن لذت ببرید.

مهران غفوریان نیز برای آنکه در نقش های طنز و جدی لحظات شیرینی را برای مخاطبان ساخته است مورد تشویق حضار قرار گرفت.

از حاشیه های فراموش نشدنی این اکران می توان به لحظه ای اشاره کرد که الناز ملک بازیگر نوظهور سینما در حال آمدن به  سوی دیگر بازیگران به روی صحنه بود که توسط خانمی در میان راه به آغوش کشیده شد و در میان هجوم مردم گم شد ، این اتفاق پای نگهبانان چارسو را هم به میان کشید تا خانم بازیگر را از طرفدارش جدا کنند.

در شلوغی بسیار میان مردم و سلبریتی های این سریال تنها شور و شوق به چشم می خورد ، مردمی که از شهر های مختلف مانند سنندج ، شمال و حتی لرستان آمده بودند تا تنها یک عکس با سلبریتی محبوب خود بگیرند و این مایه شعف برای عوامل این سریال پرطرفدار محسوب می شد.

کدخبر: 926745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟