مرجع تقلید فریبا نادری کیست ؟ / خانم بازیگر از اعتقاداتش گفت !

فریبا نادری بازیگر ایرانی متولد 23 فروردین سال 1363 می باشد. فریبا نادری در سن جوانی با مسعود رسام که از کارگردانان بود با او ازدواج کرد. زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش سه سال بیشتر طول نکشید و در سال 88 مسعود رسام بر اثر سرطان فوت کرد. فریبا نادری بازیگری خود را با فیلم مروارید سرخ شروع کرد. فریبا نادری اعتقادات دینی قوی ای دارد.

فریبا نادری در خصوص اعتقاداتش گفت: من یک مسلمان معتقدم. شاید ظاهرم مثل عرفی باشد که در جامعه وجود دارد اما به احکام دینم پایبندم. نماز می‌خوانم و مرجع تقلیدم آیت‌الله مکارم شیرازی هستند که بارها با دفترشان تماس گرفته‌ام تا در موارد مختلف سوال کنم و جوابم را بگیرم. خمس و زکات هم جزو چیزهایی است که همیشه سر وقت آنها را پرداخت می‌کنم و از واجبات زندگی من است. بی‌اندازه عاشقان امامان (ع) هستم و دوستشان دارم.

اینها عزیزدل هستند. به حرف مردم هم کاری ندارم که ممکن است چه فکری کنند. وقتی برای زیارت به نجف و کربلا رفته بودم و عکس‌های آن را در اینستاگرام گذاشتم بعضی‌ها حرف‌هایی زدند که نشان می‌داد هنوز فرهنگ و جنبه استفاده از یک فضای مجازی جا نیفتاده. می‌گفتند چطور آنجا رفته‌ای چادر به سر کرده‌ای و وقتی برگردی دوباره کشف حجاب خواهی کرد. پیش خودشان فکر نکرده بودند که شما در همین امامزاده صالح  (ع) که می‌روی چادر می‌دهند تا سر کنی و حرمت فضا را نگه‌داری. آن وقت از من توقع داشتند با پوشش همیشگی‌ام که عرف شهر تهران است در آنجا حضور پیدا کنم. امام رضا (ع)، امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) بیشترین احترام را برای ایشان قائل هستم و من وظیفه داشتم که آن طور رفتار کنم.

کدخبر: 819330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟