کودکی نیلوفر پارسا در کنار پدرش + بیوگرافی و حواشی زندگی خانم بازیگر

نیلوفر پارسا متولد 27 فروردین 1370 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. رشته تحصیلی نیلوفر پارسا لیسانس مهندسی IT (فناوری اطلاعات) است. نیلوفر پارسا کار هنری خود را از تئاتر شروع کرد و با سریال آوای باران در نقش بیتا مشهور شد و حالا کار موسیقی هم می کند. عکسی را نیلوفر پارسا در کنار پدرش از کودکی خود منتشر کرده است. در ادامه این عکس نیلوفر پارسا را خواهید دید.

نیلوفر پارسا

بیوگرافی نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا از خردسالی به هنرپیشگی علاقمند بود اما در دانشگاه رشته it را انتخاب کرد و دوره های بازیگری را زیر نظر امین تارخ گذراند و در کلاس های کارگردانی تهمینه میلانی نیز شرکت کرد.

خانم بازیگر حضور در تلویزیون را با بازی در یک اپیزود از سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد تجربه کرد. سپس برای تست بازیگری به دفتر حسین سهیلی زاده رفت و برای نقش بیتا در سریال آوای باران انتخاب شد و با این سریال به شهرت رسید.

در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم سینمایی من و شارمین سینما را تجربه کرد. حضور در فیلم های سینمایی سه حرفی هشت عمودی، بعد از تو، باج، فیلم کوتاه شرط بندی و سریال های برنا، از یاد رفته ها، بهترین نقش زندگی از دیگر سوابق کاری ایشان است.

منبع: پرشین وی

کدخبر: 804958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟