من پیر نشده ام ! / ادعای جالب خانم بازیگری بدون جشن تولد ! + عکس پری امیر حمزه !

به گزارش رکنا، سریال تلویزیونی آرایشگاه زیبا که تولید سال 1369 و 1370 بود برای بسیاری از ما خاطرات خوب گذشته مان را زنده می کند. یکی از بازیگران نقش اول و تاثیرگذار این سریال پربیننده خانم پری امیرحمزه بود. مدتی است که از وی خبر رسانه ای نداشتیم. به همین بهانه پای صحبت هایش نشستیم تا ببینیم بر این بازیگر پیشکسوت مان چه می گذرد.

پری امیر حمزه گفت: این روزها با کسی رفت و آمد ندارم و بیشتر در خانه هستم و اوقات فراغتم را فقط در خانه می‌گذرانم. دلیل کار نکردنم هم اصلا ربطی به کرونا ندارد چون قبل از کرونا هم سال‌ها بود که دیگر از زمان آقای احمدی نژاد به بعد کار نکردم و این بنا به تصمیم خودم بود وگرنه دوستان هنوز هم در تلویزیون و رادیو که گه گاه حالم را می پرسند پیشنهادهایی هم می دهند اما راستش دیگر حوصله ندارم.

دوستان به من لطف دارند. خیلی ها هم تماس می‌گیرند و حالم را می پرسند یا در فضای مجازی از طریق واتساپ به من پیام هایی می دهند، البته عذرخواهی می کنم. من خیلی درگیر فضای مجازی نیستم و اصلا خوشم نمی آید چون حوصله اش را ندارم. فقط از طریق فضای مجازی گاهی به شکل تصویری با نوه‌ام برای رفع دلتنگی که دور از من است، تصویری صحبت می کنم.

به سن و سال من کاری نداشته باشید

من سن و سالم اصلا بالا نیست. به سن و سال من کاری نداشته باشید. اصلا دوست ندارم بگویم چند سالم است. حتی خودم هم یادم نیست چند سالم باشد. تاکنون هم نه برای خودم تولد گرفتم و نه اجازه دادم که کسی برایم تولد بگیرد. شناسنامه من برای خواهر اولی ام است که فوت کرد و شناسنامه اش را به من دادند، بنابراین سنم چند سال کوچکتر از  سن شناسنامه‌ای‌ام است؛ البته خودم اصلا برایم مهم نیست که چند سالم است چون معتقدم هنوزم جوانم.

تصادف وحشتناکی داشتم

چند سال پیش یک تصادف خیلی بدی داشتم و تمام استخوان هایم شکسته بود .

من کارهای زیادی کردم اما نمی توانم خودم بگویم که کدام را دوست داشتم؛ این را مردم باید بگویند چون آنها مهم اند؛ "آرایشگاه زیبا" که برایم سراسر خاطره بود. متاسفانه من از بازپخش‌ها مطلع نمی شوم که بتوانم دنبال کنم. با افراد زیادی هم در ارتباط نیستم که خبردار شوم.

دوستان و همکارانم گاهی تماس می گیرند و حالم را می پرسند. برای فوت دختر عزیزم هم دوستان لطف داشتند و پیام های تسلیت برایم فرستادند و جویای احوالم بودند. مردم به من لطف دارند که دوستم دارند اما من بنا به تصمیم خودم سال هاست که دیگر کار نمی کنم و به خاطر کرونا و چیز دیگری هم نبوده. خداراشکر که طی این مدت هم به کرونا مبتلا نشدم اما از لحظه‌ای که کرونا آمده کلا در خانه بودم؛ حتی پایم را خانه نزدیکانم هم نگذاشتم و ۲۴ ساعته در خانه بودم.

کدخبر: 796482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟