تست/ شما وارد کدام درب می شوید؟

تست روانشناسی و نتیجه آن تنها توسط یک متخصص بهداشت روان شامل روان‌پزشک، روانشناس یا روانکاو قابل ارزیابی و استفاده است. تست روان شناسی یکی از ابزارهای سنجش سلامت روان است. تست روانشناسی ارزیابی و نتیجه‌گیری معمولاً شامل استفاده از چند ابزار شامل تست‌ها، سؤالات شفاهی، تکمیل پرسشنامه، شرح حال مراجع و مصاحبه با او و اطرافیان می‌شود. تست روانشناسی قرار نیست قضاوتی از پاسخ‌های شما داشته باشد. در ادامه تست روانشناسی جالبی را انجام دهید و بگویید شما از کدام در وارد می شوید؟

اگر درب اول را باز می کنید

اگر این درب را باز می کنید شما فردی متفکر و دلسوز و بسیار باهوش و کنجکاو هستید که دوست دارید از عجایب سر در بیاورید، البته ممکن هست دلیل دیگر هم داشته باشد( مثلا فوت کردن عزیزان و دلتنگ شدن برای آن ها)

اگر درب دوم را می گشایید

شما فردی مغرور اما قوی و با قدرت هستید + جذاب و نسبت به بسیاری از مسائل بیخیال هستند البته میتواند دلایل دیگر هم مثل دنبال خوشگذرانی بودن یا عاشق مادیات بودن هم باشد.

اگر سومی را انتخاب کردید

شما به احتمال زیادی فردی جسور و نابغه هستید علاوه بر آن زیر کار در رو و خوشفکر و سیاستمدار هم هستید که میتوان گفت اطلاعات و نگاه شما نسبت به چیز ها با سایرین متفاوت می باشد.

منبع : طلا

کدخبر: 757156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟