عکس یادگاری با رضا رویگری در وضعیت آشفته / حالش خیلی بد بود !

رضا رویگری بازیگر با پیشکسوت و البته بسیار دوست داشتنی ایرانی می باشد که متاسفانه سال هاست رضا رویگری از این هنر و عرصه دور شده اما همچنان رضا رویگری محبوب دل مخاطبین است، به خصوص با بازی در نقش کیان! رضا رویگری مدتی می شود که در بستر بیماری به سر می برد اما کسی حتی حال او را نمی پرسید و از مسئولین خیلی گله مند بود تا اینکه چند وقت پیش خانم خبرنگار به دیدن رضا رویگری می رود و با انتشار تصویری بیشتر کاربران را خشمگین می کند.

زیرا در این عکس آقا رضا با حالی ناراحت کننده و پاهایی خونی هستند و خانم های حاظر در آن جا حتی نکردند لکه خون را تمیز کنند و بعد عکس را انتشار دهند!

رضا رویگری

از این ها که بگذریم به تازگی مراسمی بزرگداشت برای را رویگری گرفته شد که به همراه همسر جوانش تارا کریمی حضور داشت. اما سوال اینجاست که چرا همه فقط بلدند برای اینکه خود را خوب نشان دهند با این بازیگر عکس بگیرند؟! به تازگی تصویری دیگر همراه با یک خانم منتشر شده که در ادامه مشاهده می کنید.

اما موضوعی که همیشه برای کاربران جای سوال داشت همسر جوان رضا رویگری می باشد که با وجود بیماری این هنرمند عزیز و اختلاف سنی 43 ساله که دارند چگونه هنوز مانده و جدا نشده است؟

چیزی که در این میان مشخص است عشق و علاقه این زن جوان به همسرش می باشد که برعکس بسیاری از خانم و آقا های بازیگر که با سرعت طلاق میگیرند، او همچنان مانده.

رضا رویگری

منبع: شایانیوز

کدخبر: 743026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟