عکس های فلور نظری در آلمان

فلور نظری بازیگر محبوب و قرتی ایرانی است که اغلب فلور نظری را در نقش هایی متفاوت از شخصیت واقعی اش دیده ایم. فلور نظری از هنرمندان سن دار اما جذاب سینماست که همچنان مانند دختران 18 ساله میچرخد و پر انرژی است.فلور نظری در اینستاگرام فعالیت بسیار بالایی دارد و از آن جایی هم که فلور نظری خیلی اهل گشت گذاره تعداد زیادی عکس و فیلم انتشار داده است.

فلور نظری

وی مدت زیادی می شود که در آلمان زندگی می کند اما برای اینکه کشف حجاب کرده خوانده نشود همیشه تکه ای روسری و یا کلاه به سرش دارد اما در کل تیپ هایی داف طور می زند. ناگفته نماند در آخرین پستش هم کاربری ازش پرسید برای همیشه رفتین خارج که در جوابش خانم بازیگر گفتن بله!

در ادامه پست های جدید فلور خانم را مشاهده می کنید که انگار نه انگار 53 سال سن دارد از بس که استایلش تینیجری است!

فلور نظری

البته داشتن روحیه شاد و به خود رسیدن در خانم ها که قلب خانه و خانواده هستند خیلی هم عالیست و برخی هنرمندان خانم با این کار باعث ترغیب خانم های خانه دار در شاد بودن می شوند اما خیلی ها هم زیاده روی او را مسخره می کنند و نظراتی مخالف دارند.

ناگفته نماند فلور خانم عمل های زیبایی هم داشته اند و قطعا داشتن پول در جوان ماندنشان بسیار تاثیر گذار بوده. فلور نظری همراه با تنها پسر و عروسش در آلمان است و طبق گفته های قبلی خودش شش ماه سال را در ایران به سر میبرد شش ماه دیگر را آنور.

فلور نظری

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع:شایانیوز

کدخبر: 740497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟