محبت خدا به سحرقریشی چیست  ؟ + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 4.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

سحر قریشی در یک گفتگو به حواشی که پیرامونش مطرح است پرداخت. سحر قریشی به فحاشی هایی که در کامنت پست هایش در اینستاگرام به او می شود واکنش نشان داد. سحر قریشی شهرتش را موهبت الهی دانست. سحر قریشی معتقد است که بسیاری از افراد فکر می کنند اون و امثل او جایگاه آنها را گرفته اند. در این فیلم صحبت های سحر قریشی را مشاهده کنید.

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه ایرانی

سحر قریشی رکورد دار حاشیه و جنجال در میان بازیگران زن ایرانی است و به همین دلیل فحاشی های زیادی به او در اینستاگرام می شود. البته او می گوید که همانطور که یک نفر در جامعه پزشک می شود و یک نفر معلم من هم بازیگر شده ام و مسئول مشکلات شما نیستم و خداست که به من این عزت را داده که برای مردم مهم باشم و در جامعه فردی تاثیر گذار باشم برخی ها می خواهند عقده های درونی خودشان را خالی کنند.

قریشی سحر

واکنش مهدی طارمی به حاشیه های سحر قریشی

در مقابل آن همه جنجالی که سحر قریشی درباره رابطه اش با مهدی طارمی به راه انداخته رفتار بسیار سرد و عادی مهدی طارمی قابل توجه است. مهدی طارمی رابطه اش با سحر قریشی را یک چیز عادی می داند که همه ی مردم چه سلبریتی چه عادی آن را تجربه می کنند و در همان حد بود و دیگر تمام شده است ولی به طور جدی به ازدواج فکر می کند که این یعنی ازدواج می کند ولی نه با سحر قریشی.پیشتر منتشر شده بود که مهدی طارمی می خواست با سحر قریشی ازدواج کند ولی مادر او مخالفت کرده است و دلیل او دور بودن مهدی از حاشیه های ازدواج با یک سلبریتی است. این اواخر هرچه سحر قریشی بیشتر به سکوت رفته و خبری ازش نیست مهدی طارمی بیشتر در اوج بوده و تیتر خبرها بوده است.

 مهدی طارمی

رابطه با سحر قریشی باعث بیشتر دیده شدن مهدی طارمی شد ولی الان خود طارمی یک سلبریتی مشهور شده است که در جهان شناخته شده است. جالب است بدانید مدتی پیش رسانه های مشهور دنیا که در حال بررسی زندگی مهدی طارمی بوند (با توجه به درخشش او در خارج کشور) به رابطه اش با سحر قریشی به عنوان جنجال زندگی او شاراه کردند.

نظر سحر قریشی درباره زیبایی صورتش

سحر قریشی در یک مصاحبه گفته که زیبایی من لطف خدا بوده است و هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام. البته او در یک مصاحبه دیگر گفته بود که برای مدتی لب های خود را تزریق کرده ولی بعد مدتی پشیمان شده و آنها را خالی کرده است. عکس هایی با لب ورم کرده از او منتشر شده که مربوط به همان دوران است. چرا سحر قریشی روی ظاهر خود حساس است و همیشه ظاهر او سوژه رسانه ها می شود ؟ سحر قریشی معمولا نقش هایی را در سینما و حتی تلویزیون بازی می کند که مربوط به دخترهایی با آرایش جیغ و جلف است و شاید همین نکته باعث شده که همکاران خانم او وی را مورد حمله و تسمخر قرار دهند.

منبع : برخط نیوز

کدخبر: 739470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟