حمایت میترا حجاراز مهاجرت رامبد جوان به کانادا ! + فیلم
حجم ویدیو: 3.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

میترا حجار بازیگر نام آشنای سینمای ایران است. میترا حجار جزو بازیگرانی است کم ترین حاشیه به دنبالش است. میترا حجار بیشتر در سینما فعالیت دارد. به تازگی ویدیوی از میتراحجار منتشر شده که از مهاجرت بازیگران به کشورهای دیگر حمایت کرده است. برخی از رسانه ها اینطور برداشت کرده اند که میترا حجار از رامبد جوان و نگار جواهریان که برای تولد فرزند خود به کانادا سفرکرده بودند دفاع کرده است.

به گزارش رکنا، چند سال پیش رامبد جوان به همراه نگار جواهریان همسرش در کانادا شکار شد و تصاویری از آنها لو رفت که مشخص شد آنها برای به دنیا اوردن فرزندشان به خارج از کشور رفته اند تا تابعیت آنجا را بگیرد. موردی که هنوز هم به رامبد جوان ایراد می گیرند.میترا حجار بازیگر زن تلویزیون و سینما نیز در گفت وگویی تصویری از این قبیل تصمیمات بازیگران دفاع کرد.

این درحالی ا ست که مردم بیشتر به این دلیل به رامبد جوان ایراد می گیرند چرا که او در برنامه خندوانه شعارهای زیادی را درباره وطن و وطن پرستی داده و برنامه های او سراسر توصیف و تعریف از وطن است به همین دلیل مردم از او به عنوان انسانی ریا کار یاد می کنند (مردم منظورمان برخی از منتقدان این حرکت رامبد است)

چندی قبل حجت الاسلام زائری در گفت وگوی اینترنتی با رامبد جوان در این رابطه از وی پرسید و جوان با  اشاره به اینکه مدیران و مسئولان مربوطه از سفر او با خبر بودند گفت:

"کاملا این ماجرا هدایت شده بود. اولا چیزی نبود که تلویزیون آن را نداند. مدیران تلویزیون این مسئله را می دانستند. شرایط ایجاب می کرد که ما به این سفر برویم و فرزندمان را آن جا به دنیا بیاوریم".

منبع: برخط نیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

کدخبر: 718235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟