عکس پیمان قاسم خانی و همسر دومش

پیمان قاسم خانی فیلمنامه‌نویس و بازیگر و کارگردان ایرانی است. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما بود. پیمان قاسم خانی یک دختر به نام پریا دارد. پیمان قاسم خانی برای بار دوم ازدواج کرد. ابراز علاقه عجیب همسر پیمان قاسم خانی را ببینید.

همسر جدید پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی همسر جدید پیمان قاسم خانی (بعد از بهاره رهنما) با انتشار تصویری از خود و پیمان قاسم خانی و سگش نوشت : روزت مبارک مامان  باورم نمی شد روزی کسی رو اندازه لئو (سگش) دوس داشته باشم #دافی

اقدام میترا ابراهیمی در روز جهانی سگ

پیمان قاسم خانی

این اقدام میترا ابراهیمی در روز جهانی سگ صورت گرفت و البته موجب انتقاد برخی از کاربران به او شد . پیمان قاسم خانی بعد از چند سال تنهایی ! در تیر ماه 1399 از میترا ابراهیمی ، دختر مستندساز و روانشناس درخواست ازدواج کرد این خبر اما بعد از رسانه ای شدن با تکذیب خانم ابراهیمی مواجه شد و ایشان اعلام کردند صفحه دوم شناسنامه ام هنوز سفید است در نهایت بعد از هفت ماه در نهایت اسفند 99 عروس خانه بله را گفتند و پیمان قاسم خانی رسما برای بار دوم با خانم متیرا ابراهیمی ازدواج کرد.

پیمان قاسم خانی لیسانس رشته آمار دارد

پیمان قاسم خانی متولد 30 دی 1344 در تهران نویسنده ، کارگردان و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته آمار انفورماتیک از دانشگاه اهواز است که تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق با بهاره رهنما دارد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 715702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟