درخواست عجیب شایلی همسر بنیامین بهادری از مردم ایران + فیلم
حجم ویدیو: 6.52M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

بنیامین بهادری خواننده متولد دهه 60 کشورمان است. آهنگ "دنیا دیگه مثل تو نداره" بنیامین بهادری بسیار معروف شد. بنیامین بهادری همسر اولش را در سانحه تصادف از دست داد. بنیامین بهادری برای بار دوم ازدواج کرد. شایلی محمودی همسر دوم بنیامین بهادری درباره واکسن کرونا اظهار نظر کرده است.

شایلی محمودی همسر دوم بنیامین بهادری خواننده مشهور پاپ (همسر اول او در یک تصادف رانندگی فوت کرد) با ادعایی عجیب درباره واکسن زدن یک درخواست جالبی و عجیبی را مطرح می کند.

دختری که در پشت سر او قرار دارد بارانا بهادری دختر بزرگ بنیامین بهادری از همسر اولش است.

همسر بنیامین با دخترش

بیوگرافی همسر بنیامین بهادری

شایلی محمودی متولد اول خرداد ۱۳۶۸ می باشد و یک خواهر دارد و برخی از رسانه او را دو رگه ایرانی هندی معرفی کردند که این خبر تاکنون از سوی خود خانم محمودی تایید و یا تکذیب نشده است اما او تسلط کامل به زبان هندی دارد و همین امتیاز او موجب شد تا برای بازی در فیلم سلام بمبئی انتخاب شود.

شایلی همسر بنیامین

همسر بنیامین بهادری در «سلام بمبئی»

خانم محمودی، اولین تجربه بازیگری خود را در سال ۱۳۹۵ در فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور که یکی از نقش‌های اصلی و مهم این فیلم بود را بازی کرد و بسیار خوش درخشید و نقشی مورد قبول و درخشان را ایفا کرد و توانست با بازی در فیلم سلام بمبئی تجربه بازیگری موفقی برای خود در کنار بازیگرانی نظیر محمدرضا گلزار، دیا میرزا، بنیامین بهادری و دالیپ تاهیل کسب کند.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 714948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟