زیباتر بودن مادر رضا رویگری از همسر خیلی جوانترش ! + فیلم
حجم ویدیو: 4.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

رضا رویگری از بازیگران قدیمی کشورمان است. خوانندگی رضا رویگری با کار حماسی "ایران ایران" به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در یادها ماندگار است. رضا رویگری دوران بیماری سختی را طی کرد. رضا رویگری همسر بسیار جوانی دارد. در این فیلم واکنش رضا رویگری را به ماجرای ازدواجش مشاهده کنید.

رضا رویگری از ازدواجش گفت

ویدیویی از مصاحبه جدید با رضا رویگری بازیگر و خواننده مشهور که به دلیل بیماری این روزها وضعیت مناسبی ندارد را در زیر تماشا کنید. در این مصاحبه درباره همسر جوانش که اختلاف سنی زیادی با هم دارند سوال می شود. رضا رویگری گفت : همه ازدواج می کنند به ما که می رسد جنجالی می شود. اگر این دختر جوان نبود من الان گوشه خیابان خوابیده بودم. همسرم از من پذیرایی می کند و به من در این دوران بیماری می رسد.

رضا رویگری نقاش ماهری است

رضا رویگری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. رضا رویگری زاده ۶ دی ۱۳۲۵ است. حاصل ازدواج رضا رویگری پسری به نام کیارش رویگری زاده ۱۳۵۳ است. رضا رویگری در سال ۱۳۹۱ با تارا کریمی ازدواج کرد. رضا رویگری در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال های اخیر در نمایشگاه هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته است.

شباهت تارا به مادر رویگری

رضا: دلم می خواست اگر فیلمی ساختم که نقش خوبی داشت به او بدهم. طرحی از زندگی خودم را فیلمنامه کرده ام که اگر روزی آن را ساختم نقش مادرم را به تارا می دهم.

رضا: مادرم خیلی از تارا زیباتر بودند. مادرم زن بسیار زیبایی بود؛ پدرم خیلی نه، اما در عوض پدرم خیلی خوش اخلاق و خوش پوش بودند. خدا را شکر می کنم که از هر کدام چیزهای خوبی به ارث برده ام. (باخنده)

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 713803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟