اقدام درست بهنوش بختیاری در عمل بینی اش! +عکس قبل و بعد از عمل

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. بهنوش بختیاری در فیلم های زیادی بازی کرده  و بهنوش بختیاری در سینما فعالیت زیادی دارد. بهنوش بختیاری فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. در ادامه بیشتر از بهنوش بختیاری بخوانید.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با بیش از 2 هزار پست و 9 میلیون فالوور از فعال ترین های ایرانی محسوب می شود. بهنوش بختیاری مانند بسیاری از هنرمندان به کرونا مبتلا شده است. بختیاری سال ها پیش عمل زیبایی بینی انجام داده است که البته مشخص است اعضای دیگر صورتش هم نچرال و طبیعی نیست. وی چندی پیش عکسی از قبل عمل بینی و دوران 18 سالگی اش منتشر کرد که چهره اش زمین تا آسمان با حالش فرق دارد.

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است.

مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی دارد ، برادرش بهزاد و خواهرش تینوش نام است و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد.

شاگرد ممتاز مدرسه بود و می خواست پزشک شود اما در کنکور قبول نشد و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد.

 در زمانی که دانشجو بودم اوایل خرید و فروش قطعات کامپیوتر می کردم بعد فروشنده عمده لنزهای رنگی چشم شدم و سپس بعنوان منشی آموزشگاه کنکور بودم.

به پیشنهاد پسر خاله دوستم شقایق که بازیگر تئاتر بود در کلاس های آموزش بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت کردم و آنجا بود که فهمیدم دنیای من ، دنیای هنر است.

در آن کلاس ها با نگار عابدی ، سحر صباغ سرشت ، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بودم که الان هر کدام در عرصه هنر موفق هستند.

منبع : پاتوق آنلاین

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 713726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟