توبیخ خانم مجری تلویزیون بخاطر اعتراض درست در برنامه زنده ! + فیلم
حجم ویدیو: 6.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

مجری برنامه "سلام تهران" پس از اتفاق قطعی برق در سطح کشور بسیار منقلب شد و روی آنتن زنده واکنش نشان داد. خانم قدسیه صالحی مجری توانمند کشورمان است. این مجری تلویزیون به انتقاد از عملکرد دولت پرداخت. در این فیلم واکنش احساسی این مجری کشورمان را مشاهده می کنید. همین صحبت های انتقادی او موجب توبیخ مجری برنامه "سلام تهران" شد.

به گزارش رکنا ، قدسیه صالحی پس از قطعی چند ساعته برق در کشور روی آنتن شبکه پنج سیما به انتقاد پرداخت. او در انتقاد از عملکرد دولت گفت: پس از قطعی برق فیلم هایی منتشر شد که دل انسان را به درد می آورد. شما چطور به راحتی به کارتان می پردازید و دل تان درد نمی آید؟ فرد معلولی که باید از طبقه دهم ساختمان به پایین برود و دسترسی به آسانسور به خاطر قطعی برق ندارد باید تا 4 ساعت منتظر باشد تا برق وصل شود؟؟

پرستاران در بیمارستان ها با نور موبایل شان کار می کنند تا بتوانند به بیماران خدمت رسانی کنند.یعنی تا یک ماه این وضعیت برق ماست؟؟

انتقاد مجری تلویزیون از دولت

برنامه "سلام تهران" و پلاتوی قدسیه صالحی خانم مجری در فضای مجازی واکنش‌های متعددی را به همراه داشته است. وقتی قدسیه صالحی در جریانِ قطعی برق این چنین به کنایه می‌گوید: "چه کاری است همین الان دولت را تحویل بدهید!"

توضیحات مدیر شبکه پنج درباره انتقادات مجری تلویزیون

سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما درباره این اتفاق و توبیخ خانم مجری توضیحاتی داد: «شبکه پنج سیما به عنوان عضوی کوچک از خانواده دغدغه‌مند رسانه ملی، همدلی با مردم شریف و رشید کشور را افتخار دانسته و انعکاس مشکلاتشان را وظیفه خود می‌داند. در روزهای اخیر که قطع بی‌برنامه برق مشکلات فراوانی را بر مشکلات جاری مردم افزوده و فرصت را برای دشمنان قسم خورده ایران عزیز مهیا کرده تا کلیت نظام را به ناکارآمدی متهم کنند، وظیفه  رسانه‌ای حکم می‌کند زبان گویای مردم و پل ارتباطی آن‌ها با مسئولان باشد. بدون تردید ادای این وظیفه باید حرفه‌ای، هوشمندانه و به دور از عواطف و هیجانات فردی باشد.»

او درباره مجری برنامه "سلام تهران" و حواشی که در فضای مجازی به وجود آمده، گفت: «خانم قدسیه صالحی که از مجریان جوان و دغدغه‌مند سیما است ، در برنامه "سلام تهران"، نتوانست بر اندوه و احساسات شخصی غلبه کند و بدون هماهنگی با سردبیر برنامه و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبرده منجر شد.»

کدخبر: 713465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟