تیپ بدون حجاب خانم بازیگر سریال بچه مهندس + عکس

مهتاب جامی متولد 19 مهرماه سال 1374 در زاهدان می باشد. مهتاب جامی دانشجوی لیسانس رشته بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری می باشد. مهتاب جامی از تئاتر و روی صحنه بازیگری را آغاز کرده و مهتاب جامی کم کم وارد عرصه ی تلوزیون شده است. مهتاب جامی بازیگر نقش مژگان بچه مهندس توانست در حرفه ی بازیگری قدمی دیگر بردارد.

به گزارش رکنا، مهتاب جامی با انتشار عکس های خارج از عرف کشف حجاب کرد.

مهتاب جامی

مهتاب جامی

بیوگرافی مهتاب جامی

    مهتاب جامی متولد 19 مهرماه سال 1374 در زاهدان می باشد. وی دانشجوی لیسانس رشته بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری می باشد، مهتاب جامی از تئاتر و روی صحنه بازیگری را آغاز کرده و کم کم وارد عرصه ی تلوزیون شده است. مهتاب جامی بازیگر نقش مژگان بچه مهندس توانست در حرفه ی بازیگری قدمی دیگر بردارد.

مهتاب جامی در خانواده ی پرجمعیتی بزرگ شده است و دو خواهر و دو برادر دارد و اصالتا زاهدانی می باشد. او از هفت سالگی در رادیو زاهدان شروع به فعالیت کرد و تا سن هجده سالگی به فعالیت خود ادامه داد.

چند سال است که برای زندگی به تهران آمده است و در چند تئاتر حضور داشته او تجربه حضور در سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی را داشت و در نقش یک سرباز روس بازی کرده است.

مهتاب جامی در سریال بچه مهندس ایفاگر نقش مژگان می باشد. بچه مهندس از یک پرورشگاه شروع شده و یک رابطه میان جواد جوادی و مومو پس از رفتن مومو جواد جوادی تمام تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت و تلاش برای جلب رضایت پدر مادر مژگان انجام داد و در فصل سه بچه مهندس ادامه ی داستان این دو کودک پرورشگاهی را خواهید دید.

ازدواج مهتاب جامی

او مجرد است و ازدواج نکرده است.

منبع: شایا نیوز

این مطلب مربوط به گروب وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 713095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟