اولین تصویر از منزل زنده یاد علی سلیمانی که همسرش منتشر کرد

علی سلیمانی بازیگر بااخلاق کشورمان بود. علی سلیمانی در اثر ابتلا به کرونا درگذشت. مرگ علی سلیمانی جامعه هنری را در شوک و حسرت فرو برد. امروز مراسم خاکسپاری علی سلیمانی برگزار شد. همسر علی سلیمانی از همه کسانی که درگذشت همسرش را تسلیت گفتند تشکر کرد.

پیام تشکر همسر علی سلیمانی

سلام به همه شما عزیزان

زبان ما برای تشکر از ابراز لطف و همدردی شما قاصر است و گرچه امیدوار بودیمبا بهبود علی جان این روزها رو طور دیگری سپری کنیم اما شرایط و اراده الهیطور دیگری رقم خورد و ماهم همچون یکی از ده‌ها هزار قربانی کرونا در کشورمان داغدار نبود عزیزمان شدیم.

منزل زنده یاد علی سلیمانی

منزل زنده یاد علی سلیمانی

علی عزیز همزمان با اذان صبح روز پنجشنبه ۲۱ مرداد دنیای ما رو ترک کرد تا زندگیشرو در دنیای باقی ادامه بده و ما هم تسلیم اراده الهی هستیم تا روزی که دوباره همدیگه رو ببینیم.مراسم تشییع پیکر علی ساعت ۱۳ روز جمعه با حضور محدود خانواده و دوستانشدر قطعه هنرمندان برگزار میشه و از شما خواهش می‌کنیم برای سلامتی خودتون از حضور در این مراسم خودداری کنید.

علی سلیمانی و همسر و فرزندانش

علی سلیمانی و همسر و دخترش

موضوع مهم دیگری هم هست که لازم دونستم در موردش توضیح بدم؛ علیجان هیچ نوعی از واکسن کرونا رو دریافت نکرده بود و گرچه همیشه معتقد بودکه باید همه مردم زودتر در برابر کرونا واکسینه بشن اما منتظر بود تا در نوبت سنی خودش واکسن رو دریافت کنه که متاسفانه نوبتش نشد.

امیدواریم زودتر واکسن کرونا برای همه مردم تامین بشه و ما شاهد اتمام این روزهای تلخ در جهان و‌ کشورمون ایران باشیم.خانواده سلیمانی۲۱ مرداد ۱۴۰۰

همسر علی سلیمانی

همسر علی سلیمانی

در متن تسلیتِ انجمن بازیگران سینمای ایران هم، آمده است:

«بسیار دردناک و ناباورانه، همکار عزیزمان علی سلیمانی هم قربانی بیماری کرونا شد و از میان ما رفت.شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران ضمن ابراز تالم و تاسف عمیقدرگذشت این بازیگر ارزشمند را به خانواده محترم ایشان ، همکاران گرامی و تمامی هنردوستان تسلیت عرض می کند.»

خانواده سلیمانی

خانواده علی سلیمانی

منبع : پرشین وی

کدخبر: 712342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟